Savivaldos rinkimai
Rinkimų agitacijai per žiniasklaidos priemones savivaldybių tarybų rinkimų dalyviai jau išleido per 3 mln. litų.
Tokius duomenis pateikia Vyriausioji rinkimų komisija (VRK), gavusi viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų deklaracijas apie paskleistą savivaldybių tarybų rinkimų politinę reklamą.
Deklaracijų duomenimis, politinės reklamos iki šiol paskleista už 3 mln. 373 tūkst. 649 litus, iš politinių partijų daugiausiai – 489 tūkst. 616 litų – tam skyrė Liberalų ir centro sąjunga.
Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai politinei reklamai žiniasklaidoje per savivaldos rinkimų kampaniją jau išleido 435 tūkst. 907 litus, Lietuvos liberalų sąjūdis – 428 tūkst. 126 litus, Lietuvos socialdemokratų partija – 417 tūkst. 867 litus.
Pateiktose deklaracijose nurodyti duomenys apie 20 reklamą žiniasklaidoje pirkusių politinių partijų. Iš visų dalyvaujančių rinkimuose, remiantis deklaracijų duomenimis, žiniasklaidoje nesireklamavo tik Lietuvos pensininkų partija, Lietuvos socialdemokratų sąjunga ir politinė partija “Profesinių sąjungų centras”.
Tarp savarankiškai išsikėlusių kandidatų daugiausia politinės reklamos paskleista Visvaldo Matijošaičio užsakymu – už 76 tūkst. 86 litus.
Galutines deklaracijas viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai turės pateikti iki kovo 31 dienos.
Per 2007 metų savivaldybių tarybų rinkimus viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai nurodė iš viso paskleidę politinės reklamos už daugiau nei 13 mln. litų.