Spaudos aktualija
47 proc. įmonių 2011 metais didins reklamos biudžetą, 26 proc. jo nekeis, o dar 26 proc. biudžetą mažins, rodo “Verslo žinių” kartu su Lietuvos marketingo asociacijos lapkritį atlikta apklausa.
Daugiausia biudžetus didins didžiosios bendrovės, kurių apyvarta didesnė nei 50 mln. litų, bei mažmeninės prekybos įmonės. Daugiausia investuoti ketinama į interneto reklamą bei spaudą – išlaidas šiuose kanaluose didins atitinkamai 74 proc. ir 32 proc. apklaustųjų.
“Augant rinkodaros biudžetams, pirmiausia atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones – internetą”, – “Verslo žinioms” sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.
Pusė įmonių ketina didinti išlaidas reklamai paieškos sistemose, 40 proc. – reklaminiams skydeliams, o daugiau nei 60 proc. – socialiniuose tinkluose.
Didžioji dalis įmonių į rinkodarą investuos iki 20 proc. daugiau nei 2010 metais. Didinti pardavimus skatinančios reklamos išlaidas ketina 58 proc. apklaustųjų, įvaizdžiui – 47 proc., rinkos tyrimams – 19 procentų.
Apklausa atskleidė, jog 70 proc. didžiųjų įmonių, kurių metinė apyvarta yra daugiau kaip 50 mln. litų, kitų metų rinkodaros biudžetus didins, o 20 proc. – mažins. Rinkodaros biudžetą didins 44 proc. vidutinio verslo įmonių, kurių apyvarta siekia 5-50 mln. litų, 29 proc. – mažins. Tarp smulkių įmonių 41 proc. išlaidas reklamai didins, 28 proc. – mažins.
Apklausoje lapkritį dalyvavo 87 rinkodaros specialistai ar šių skyrių bendrovėse vadovai.