SEB bankas, paslaugas teikiantis 44 tūkst. mažų ir vidutinių įmonių, pradeda du mėnesius truksiančią verslininkų konsultavimo finansų klausimais kampaniją, kuriai vykstant bankas planuoja surengti daugiau kaip tūkstantį susitikimų su įmonių atstovais visoje Lietuvoje.
Pasak SEB banko prezidento pavaduotojo, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktoriaus Virginijaus Doveikos, vykstant šiai kampanijai, bus siekiama padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms iš didelės finansinių paslaugų ir sprendimų pasiūlos pasirinkti tinkamiausius ir taip užtikrinti investicijų tęstinumą, apyvartinio kapitalo stabilumą ar prekybos plėtrą. Susitikimų metu bus teikiamos trijų pagrindinių sričių konsultacijos – susijusios su įmonės finansais ir jų valdymu, su asmeniniais finansais bei jų tvarkymu ir su darbuotojų papildomomis motyvacijos galimybėmis.
„Mažos ir vidutinės įmonės yra pagrindinė varomoji šalies ekonomikos jėga ir jos pamažu atsigauna. Matome, kad šiame verslo segmente jau juntamas noras plėstis, didinti gamybą, eksportą. Žinoma, verslininkai po sunkmečio plėtrą planuoja atsargiau, tačiau finansinės konsultacijos, pavyzdžiui, kaip efektyviau valdyti įmonės finansų srautus, kaip papildomai skatinti ir išlaikyti stiprią darbuotojų komandą, gali padėti įmonei sėkmingai augti“, – sako V. Doveika.
SEB bankas šios kampanijos simboliu pasirinko „Smart“ (liet. sumanus) automobilius. Būtent jais į susitikimus su įmonių atstovais vyks banko vadybininkai. Iš viso į kelius išriedės dešimt SEB prekės ženklo spalvomis nudažytų ir logotipais pažymėtų itin ekologiškų automobilių.
Per du mėnesius – nuo balandžio 16 d. iki birželio 15 d. – iš viso planuojama surengti 1,3 tūkst. banko atstovų susitikimų su įmonėmis visoje Lietuvoje. Įmonių vadovams nereikės vykti į banką, vienas ar keli įvairių banko veiklos sričių vadybininkai – priklausys nuo įmonių poreikių, reikiamos konsultacijos – atvažiuos į įmonę iš anksto suderintu laiku.
„Mes nuolat konsultuojame įmones, periodiškai rengiame bankų specialistų susitikimus su įmonių vadovais didmiesčiuose ir regionuose. Tačiau neretai dėl didelio užimtumo verslininkai neturi laiko užsukti į banką pasitarti, skirti laiko keliems susitikimams su įvairiais klausimais konsultuojančiais specialistais. Todėl, atvykdami pas įmonių vadovus, stengiamės vieno susitikimo metu suteikti visapusiškai naudingos informacijos, surasti ir iš karto pasiūlyti reikiamus sprendimus verslui. Tai gali būti kasdienes bankininkystės paslaugas, pavyzdžiui, atsiskaitymo kortelėmis verslui galimybes, sudėtingesnius sprendimus, tokius kaip prekybos finansavimas, investicijos į verslo plėtrą, ir, žinoma, finansų planavimą“, – sako V. Doveika.
Konsultuodamas įmones, SEB bankas taip pat taikys kovo mėnesį pristatytą finansų konsultavimo modelį mažoms ir vidutinėms įmonėms, kuris padės akivaizdžiai įsitikinti, kaip vieni ar kiti verslo sprendimai, pavyzdžiui, investicijos, skolinimasis apyvartiniam kapitalui ir kiti, gali lemti įmonės finansinę padėtį trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu, kaip galima efektyviau valdyti įmonės finansų srautus.
SEB banko Lietuvoje pradedama kampanija yra tarptautinė. Ji vyks ir Latvijoje bei Estijoje. „Kaimyninėse šalyse smulkiojo ir vidutinio verslo segmente vyrauja panašios tendencijos – verslininkai įžvelgia galimybių plėtrai, verslo augimui. Taip pat pastebimas didėjantis konsultacijų finansų klausimais poreikis“, – sako V. Doveika.
Į nemokamas konsultacijas Lietuvos įmonės gali registruotis SEB banko interneto svetainėje, paskambinusios verslo klientų telefonu 19222 arba kreipdamosi į savo vadybininką. Statistikos departamento duomenimis, šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia apie 61,5 tūkst. mažų ir vidutinių įmonių.