Reklama
Lietuvos reklamos rinka pernai sumažėjo 1,5 proc. iki 324,6 mln. litų, rodo tyrimų bendrovės “TNS LT” metinis reklamos pajamų tyrimas.
Prognozuojama, kad šiais metais reklamos pajamos augs 11 proc. Toliau daugėja reklamos internete, po kritimo ėmė stiebtis jos apimtis televizijose, rašo “Verslo žinios”.
“2010-ieji reklamos rinkai – stabilizacijos metai, sulaukėme geresnių rezultatų nei tikėjomės”, – teigė tyrimų bendrovės “TNS LT” direktorius Gytis Juodpusis.
2010 metais vienam gyventojui teko 97,5 lito reklamos pinigų, 2009 metais – 98,39 lito.
Teigiamus pokyčius visoje rinkoje lėmė geresni televizijos rezultatai.
“Pradėjusi uždirbti daugiau televizija pakėlė įkainius. Šis sprendimas palengvino gyvenimą kitoms žiniasklaidos priemonėms”, – teigė G.Juodpusis.
“TNS LT” apklausti žiniasklaidos specialistai prognozuoja, kad 2011 metais televizijos reklamos apimtis augs 10 proc., o radijuje nebekris.
“Sudėtingiau bus laikraščiams – reklamos pajamų augimas juose priklausys nuo gebėjimo išnaudoti internetinę laikraščio versiją”, – komentavo “TNS LT” vadovas.