2011 Vasario 22

Jūra

Sudegęs keltas parplukdomas į Klaipėdą

veidas.lt

Pernai spalį sudegęs bendrovės “DFDS Lisco” keltas “Lisco Gloria” antradienį apie vidurdienį parplukdomas į Klaipėdos uostą. Naujas įmonės keltas dar ruošiamas darbui Baltijos jūroje.

“DFDS Lisco” Rinkodaros skyriaus vadovas Vaidas Klumbys BNS sakė, kad šiuo metu vyksta naujojo kelto paruošimo darbai.

“Keltas turi būti pritaikytas darbui Baltijos jūroje. Jis plaukios į Karlshamną, tuo tarpu keltas “Lisco Optima” bus perkeltas į liniją Klaipėda-Kylis-Klaipėda”, – sakė jis.

Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės komunikacijos ir reklamos vadovas Žydrūnas Stasytis BNS atsisakė suteikti bet kokios informacijos, susijusios su metalo laužu virtusiu keltu.

“Mes jo dar net neperėmėme”, – tvirtino jis.

Keltas kaip metalo laužas parduotas Estijos koncerno “BLRT Grupp” valdomos Vakarų laivų gamyklos Klaipėdoje antrinei įmonei “Vakarų Refonda”.

Pasak V.Klumbio, sudegusio kelto remontas kainuotų apie 70 mln. eurų, todėl nuspręsta, kad jo remontuoti neapsimoka. Manoma, kad keltą supjaustyti užtruks apie 5 mėnesius.

Vietoj sudegusio kelto “Lisco Goria” įsigytas ro-pax laivas “Liverpool Seaways” kovo pradžioje turėtų pradėti plaukioti iš Klaipėdos į Švedijos Karlshamno uostą. Draudimo bendrovė įmonei už sudegusį keltą išmokės 195 mln. litų ir dar apie 49 mln. litų – už apdraustus ekonominius interesus.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...