Įsibėgėjus žiemos išpardavimams nekrinta tik sportinių kostiumų kainos. “Tai nėra sezoninė prekė. Lietuviai perka sportinius kostiumus ištisus metus ir retai kas laukia išpardavimų, – paaiškina AB “Utenos trikotažas” rinkodaros vadovė Asta Ventor. – Be to, tekstilės pramonė daug investuoja į šiuolaikiškų sportinių kostiumų verpalus, medžiagas, todėl šių gaminių savikaina gana didelė.”
Sportinis kostiumas, pasiūtas iš kokybiško, inovatyvaus audinio, kainuoja tiek pat arba netgi brangiau nei kasdieninis tarnautojo kostiumas – nuo 350 iki 700 Lt.
AB “Audimas” didmenos vadovė Giedrė Jašinskienė neslepia, kad kai kurie pirkėjai neretai teiraujasi pardavėjų, kodėl sportinių kostiumų kainos tokios didelės, o nuolaidos nesiekia daugiau nei 20 proc.
“Pagaliau nėra ir didelės sportinės aprangos pardavėjų konkurencijos”, – priduria “Adidas Baltics SIA” vadovė Lietuvoje Gintarė Aleknienė.
Dar vienas atsakymas – kad lietuviams sportinis kostiumas yra ne tik sporto, bet ir laisvalaikio ar net šventinis drabužis. Gamintojai netgi pradėjo gaminti skirtingas sportinių kostiumų linijas: skirtas sporto salei ir laisvalaikiui. O atėjusio į bet kurią sporto aprangos parduotuvę pirkėjo pardavėjos pirmiausia teiraujasi: “Ar jūs ieškote kostiumo išeigai, ar sportavimui?”
UAB “Perfektsport”, atstovaujančios prekinį ženklui “Nike”, direktorė Diana Kondratovič pastebi, kad lietuviai vis dar mokosi dėvėti ne tik sportinį kostiumą, bet ir batus. “Didieji edukologai yra sporto treneriai ir pardavėjai – jie šviečia lietuvius, kad ne visa sporto apranga ir avalynė tinka sportavimui. Kai kurie treneriai netgi neįleidžia į salę apsiavusiųjų sportiniais batais, skirtais laisvalaikiui”, – pasakoja D.Kondratovič.
Visos kalbintos skirtingų gamintojų atstovės sutaria dėl vieno: vyrus lengviau įkalbėti įsigyti brangų, technologiškai pažangesnį kostiumą nei moteris. Moterims svarbiausia – grožis.