2011 Sausio 01

Verslas

“Tiltra Group” nutiesė savo verslo sėkmės tiltą

veidas.lt

Iš visų Lietuvos verslo bendrovių šiemet labiausiai sublizgėjo ne prekybininkai, ne gamybininkai, o kelininkai. Omenyje turime statybų bendrovę “Tiltra Group”.

Šiuo metu “Tiltra Group” yra didžiausia Lietuvos statybų įmonė – per devynis šių metų mėnesius jos apyvarta pasiekė 820,6 mln. Lt ir buvo 13,1 proc. didesnė nei pernai tuo pat metu.
Šiais rezultatais džiaugiasi ne tik įmonės vadovybė ir joje dirbantys žmonės. Investuotojams tai dar vienas ženklas, kad “Invaldos” valdomi verslai yra vertingi ir augantys. Beje, svarbu ne tik tai, kad didėja “Tiltra Group” apyvarta, bet ir tai, kad šiemet “Tiltra Group” susijungė su lenkų “Trakcja Polska” (sandorio vertė 800 mln. Lt) ir laimėjo milžiniškus užsakymus Lenkijoje (net 70 proc. veiklos vykdoma Lenkijoje).
Prie svarbesnių metų darbų derėtų priskirti ir ką tik atidarytą Jakų žiedo net 610 metrų estakadą Klaipėdoje, už kurią Lietuvos pramonininkų konfederacija jungtinei grupei “Tiltra Group” skyrė “Lietuvos metų gaminio 2010″ aukso medalį ir įvertino tai kaip reikšmingiausią pastarųjų metų šalies kelių rekonstrukcijos projektą.
Kyla klausimas, kokios priežastys 2010-aisiais lėmė “Tiltra Group” veiklos sėkmę ir įmonės plėtrą. “Tiltra Group” plėtros departamento vadovas Romas Matiukas teigia, kad vienas kertinių “Tiltra Group” strategijos elementų yra nuoseklus pardavimo rizikos valdymas, plečiant grupės veiklą tiek geografiniu, tiek paslaugų spektro požiūriu.
“Šiuo metu daugiau nei 70 proc. pajamų uždirbama Lenkijoje. Tai didžiulė susisiekimo infrastruktūros rinka, šiuo metu siūlanti daug galimybių. O mes tiesiog gerai pasirengėme jomis pasinaudoti. Vien 2010 metais “Tiltra Group” valdomos įmonės Lenkijoje į laboratorijas bei įrenginius investavo 35 mln. Lt. Tai padėjo laimėti nemažai svarbių užsakymų, tarp jų ir A-1 autostrados statybą prie Lodzės – didžiausią kontraktą visoje “Tiltra Group” įmonių istorijoje”, – pasakoja R.Matiukas.

Didžiausių darbų metai

Verčiant jau besibaigiančių 2010 metų kalendorių, “Tiltra Group” svarbiausiems ir reikšmingiausiems darbams suskaičiuoti vos užtenka dviejų rankų pirštų. Dar vasarį “Kauno tiltai” baigė įrengti pirmąjį Lietuvoje transporto kontrolės punktą. Šio prie Klaipėdos įrengto punkto tikslas – tikrinti visų automagistrale važiuojančių sunkiasvorių mašinų (daugiau nei 3,5 t) masę, siekiant apsaugoti Lietuvos kelių dangas ir tiltus nuo žalingo perkrauto transporto poveikio.
Gegužės pabaigoje buvo baigtas remontuoti Kauno Raudondvario tiltas per Nevėžį, kuris atstatytas naujai, praplatintas, jame nutiestas šaligatvis ir dviračių takas.
Tačiau kaip ir pridera, didžiausi darbai baigti metų pabaigoje. Lapkritį baigtas Vilniaus aplinkkelio IA etapas, žymintis Lazdynų tilto rekonstrukcijos pabaigą. Tiltas buvo ne tik atnaujintas, bet ir išplatintas – anksčiau važiavę šešiomis eismo juostomis, dabar automobiliai gali važiuoti aštuoniomis.
O Kaune baigtas antrasis “Kauno tiltų” pastatytas į Žalgirio areną Nemuno saloje vedantis tiltas, pavadintas Karmelitų vardu.
Taip pat lapkritį baigtas rekonstruoti Kauno tarptautinio oro uosto kilimo ir nusileidimo takas. Pirmą kartą šalyje darbai atlikti nestabdant oro uosto darbo. Naktimis dirbdavę bendrovės “Kauno tiltai” darbuotojai pakeitė tako dangą, įrengė šviesų signalinės sistemos žiburius ir atliko tako žymėjimo darbus.
Metų pabaigoje laukė vienas svarbiausių įmonių grupės istorijoje įvykių – “Tiltra Group” susijungimas su Lenkijos geležinkelių infrastruktūros statybų grupe “Trakcja Polska”. Po šio įvykio kuriama jungtinio kapitalo grupė “Trakcja Tiltra”, kurios akcijos bus kotiruojamos Varšuvos akcijų biržoje. Tikimasi, kad šis lygus susijungimas leis suformuoti vieną stipriausių Lenkijoje kelių ir geležinkelių segmento žaidėjų. Teigiama, kad “Trakcja Tiltra” akcininkų struktūrą sudaro “Comsa Group”, išliekanti kaip strateginis partneris ir valdanti 35 proc. akcijų, dabartiniams “Tiktra Group” akcininkams atiteko 31 proc., o kitiems dabartiniams “Trakcja Polska” akcininkams – 34 proc. akcijų.
Beje, liepą “Tiltra Group” tapo vienintele Lenkijos kelių ir tiltų statybos įmonių grupės “Poldim”, kurią sudaro šešios bendrovės, akcininke. Tarp reikšmingiausių “Tiltra Group” darbų Lenkijoje – pagrindinės į Varšuvą vedančios Generolo S.Maczeko gatvės rekonstrukcija. Taip pat pradėti vieno svarbiausių Lenkijos kelių A-1 prie Lodzės tiesimo darbai.
O kokie “Tiltra Group” ateities planai? “Tiltra Group” 2012 metams iškeltų strateginių tikslų sąraše numatyta toliau stiprinti pozicijas Lenkijoje ir plėstis į geležinkelių tiesimo segmentą. Susijungimas suteikia puikią galimybę įgyvendinti  šiuos tikslus. Svarbu tai, kad abi besijungiančios bendrovės turi viena kitą papildančias strategijas, užtikrinsiančias sinergiją. Tai padidins bendrovės konkurencingumą ir suteiks naujų plėtros galimybių”, – įsitikinęs R.Matiukas.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...