Turizmas
Valstybinis turizmo departamentas (VTD) nutarė turistus į Lietuvą vilioti per “Facebook” ir kitus socialinius tinklus.
Paskelbtas viešojo pirkimo konkursas, šios paslaugos valstybei gali kainuoti iki 580 tūkst. litų, rašo “Vilniaus diena”. Anot rinkos dalyvių, ši suma gali būti keturissyk didesnė už rinkos kainą.
“Už tokią sumą galėtume padaryti tris ar keturis stambius metinius projektus”, -sakė interneto rinkodaros paslaugas teikiančios bendrovės “Prieskoniai verslui” rinkodaros vadovas Laurynas Pocius.
VTD reikalauja, kad konkurse dalyvauti norinčios įmonės per pastaruosius trejus metus būtų atlikusios bent vieną informacijos technologijų (IT) projektą už ne mažiau kaip 240 tūkst. litų. Projekto vadovas turi turėti bent trejų metų patirtį IT srityje. Tokia pat reikalavimų kartelė nustatyta ir veiklos procesų analizės ekspertui. Be to, reikalaujama, kad įmonės turėtų bent du programuotojus.
Vasario pabaigoje pirkimo procedūros buvo sustabdytos, kai konkurso sąlygomis nepatenkintų verslininkų skundas nukeliavo į Viešųjų pirkimų tarnybą (VPT).
“Buvo pora pretenzijų, viena buvo nusiųsta į VPT. VPT irgi paprašė tam tikros informacijos, mes ją esame pateikę ir manome, kad vis -kas čia yra gerai, kad pretenzijos iš esmės nepagrįstos. Tam tikri patikslinimai, susiję su kvalifikaciniais reikalavimais, bus padaryti. Ir tiek”, – sakė Valstybinio turizmo departamento vadovo pavaduotojas Juozas Raguckas.
VPT atstovė spaudai Aušra Pocienė teigė, kad Turizmo departamentas jau gali atnaujinti viešojo pirkimo procedūrą. Esą VTD atsižvelgė į verslininkų skundus, pakoregavo pirkimo sąlygas ir terminus, tad VPT nemano, kad šis konkursas gali būti rizikingas.