Turizmas
580 tūkst. litų turizmo Lietuvoje reklamai socialiniuose tinkluose. Tokį siūlymą už Europos Sąjungos pinigus pateikęs Valstybinis turizmo departamentas (VTD) sulaukė kritikos ir sustabdė konkursą, rašo “Lietuvos rytas”.
“Kad visiems atrodytų skaidriau, paskelbsime du konkursus: vieną – strategijai parengti, antrąjį – jai įgyvendinti”, – svarstė Valstybinio turizmo departamento direktorė Raimonda Balnienė.
Specialistai, laimėję konkursą, turėtų ne tik sukurti strategiją, bet ir metus viešinti Lietuvos turizmą internete, atsakyti į komentuotojų klausimus.
Žinios apie Lietuvą būtų dedamos ne tik į “Facebook”, bet ir į kitus socialinius tinklus, rusišką “Odnoklassniki” (“Bendraklasiai”). Informacija būtų teikiama keturiomis užsienio kalbomis.