Lietuvos gyventojai – lojalūs pamėgtiems maisto produktams ar gaminiams, atskleidė „Baltijos tyrimų“ atlikta gyventojų nuomonės apklausa. Net pusė pirkėjų (49 proc.), parduotuvėje negavę savo pamėgto prekės ženklo maisto produkto, pirmiausia jo ieškotų kitame prekybos tinkle, o ne skubėtų rinktis ir pirkti kitą panašų produktą.
Rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Baltijos tyrimai“ apklausos duomenimis,31 proc. apklaustųjų, parduotuvėje neradę savo mėgstamo produkto, kitoje prekybos vietoje ieškotų tik trūkstamo mėgiamo gaminio, o net 18 proc. pakeistų parduotuvę ir visus reikalingus produktus pirktų ten.
Tokių veiksmų dažniau imtųsi aukštesnes pajamas gaunantys asmenys: 51 proc. lietuvių, kurių šeimos pajamos didesnės nei 2500 litų ir 45 proc. tų, kurių šeimos pajamos 1501-2500 litų per mėnesį. Lojalesni savo pamėgtam maisto produktui yra miestų ir didmiesčių gyventojai (58 procentai).
Moterys (51 proc.) ir jaunimas (54 proc.) iki 30 metų yra labiausiai apsisprendę visiškai pakeisti kasdieninio apsipirkimo parduotuves ir visus produktus įsigyti tame prekybos tinkle, kuriame yra jų pamėgtas produktas.
44 proc. respondentų, neradę mėgiamo produkto, apsipirkimo vietos nekeistų.
7 proc.. gyventojų į klausimą, kaip jie elgtųsi, jei ilgiau nerastų savo pamėgtos prekės kasdieninio apsipirkimo parduotuvėje, neatsakė arba neturėjo nuomonės.
Praėjusių metų pabaigoje atlikto tyrimo metu buvo apklausti 15-74 metų Lietuvos gyventojai.