Verslas
Klaipėdos jūrų uostas pasirašė 16,3 mln. litų vertės sutartį dėl dalies krantinės prie Klaipėdos konteinerių terminalo statybos ir kranto tvirtinimo Malkų įlankoje su Latvijos statybos įmone BMGS, pagal jungtinės veiklos sutartį veikiančia kartu su Gargždų statybos įmone “Hidrostatyba”.
Sutartis pasirašyta po to, kai teismas pripažino, kad verslininko Pranciškaus Jurgučio valdoma restruktūrizuojama bendrovė “Lokys” iš konkurso pašalinta teisėtai.
16,314 mln. litų vertės sutartis pasirašyta trečiadienį, o darbus planuojama baigti per metus, pranešė uostas.
“Jeigu ne ieškovo pretenzijos, šią uostui svarbią sutartį galėjome pasirašyti dar šių metų rugpjūčio mėnesį”, – pranešime spaudai teigė uosto generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Birželio 21 dieną įvykusiame konkurse buvo pateikti septyni pasiūlymai. Mažiausią kainą – 16,26 mln. litų – pateikusio “Lokio” pasiūlymas buvo atmestas, nes neatitiko konkurso reikalavimų.
Bendrovė šį uosto sprendimą apskundė Klaipėdos apygardos teismui, kuris vėliau pripažino, kad “Lokys” iš konkurso pašalintas teisėtai. Teismas pripažino, jog uostas pagrįstai aiškinosi restruktūrizuojamo “Lokio” mokumą ir pajėgumą atlikti darbus, nes jis turėjo nemokios įmonės požymių.
Pastatyta krantinė bus 290 metrų ilgio, gylis šalia jos sieks 10 metrų Ši krantinė bus skirta pietinėje uosto dalyje sparčiai augančiam konteinerių srautui apdoroti, o sutvirtintas kanalo krantas užtikrins Smeltės pusiasalio krantų pastovumą, išgilinus Malkų įlanką.
+370 5 2058524 begin_of_the_skype_highlighting +370 5 2058524