Įvaizdis
Visuomenėje vyraujantį priešiškumą valstybės institucijoms ir tarnautojams Ministro pirmininko tarnyba ketina mažinti surengdama reklaminę kampaniją valstybės tarnybos įvaizdžiui gerinti. Tam planuojama skirti 1,785 mln. litų Europos Sąjungos lėšų.
Ministro pirmininko tarnyba šią savaitę paskelbė konkursą socialinei informacijai ir viešųjų ryšių priemonėms pirkti.
Pagal konkurso sąlygas, jo laimėtojas turėtų atlikti sociologinius tyrimus, aiškinantis visuomenės požiūrį į valstybės tarnybos sistemą, valstybės tarnautojų, statutinių tarnautojų veiklą ir veiklos rezultatus.
Remiantis apklausos rezultatais reikės parengti viešųjų ryšių ir socialinės informacijos planą bei įgyvendinti tame plane numatytas priemones.
Numatyta, kad turės būti parengtos ir įgyvendintos keturios informavimo kampanijos apie valstybės tarnybą. Reklaminiai skelbimai šia tema turės atsirasti spaudoje, radijuje, televizijoje ir internete.
Ministro pirmininko tarnybos Komunikacijos departamento Lina Karsokaitė BNS sakė, kad tai ilgalaikis projektas. Jis turėtų būti įgyvendintas iki 2012 metų gruodžio 31 dienos.
Jis bus finansuojamas ES lėšomis.
“Valstybės tarnyba yra vienas esminių valstybės ramsčių, ypač svarbu siekti jos efektyvumo, skaidrumo prieš visuomenę, kurio šiandien trūksta. Todėl būtina didinti pasitikėjimą valstybės tarnybos sistema, kartu ir didinti jos atsakomybę ir atskaitomybę visuomenei”, – sumanymą grindė L.Korsakaitė.
Anot Ministro pirmininko tarnybos, šiandien visuomenėje vyrauja priešiškumas valstybės institucijoms, valstybės tarnautojams, statutiniams tarnautojams. Tai esą skatina neigiamus reiškinius šiandieninėje visuomenėje: spartų šešėlinės ekonomikos ir nusikalstamumo augimą, korupciją.
“Neigiamas valstybės tarnybos ir tarnautojo vertinimas bei priešiškumas valstybės institucijų atžvilgiu neigiamai veikia politikų, pareigūnų, tarnautojų, statutinių tarnautojų etikos normas ir moralę, neskatina kokybiškai atlikti jiems pavestų funkcijų, daro juos mažiau atspariais korupcijai ir kitoms negatyvioms apraiškoms”, – tvirtinama konkurso dokumentuose.
Viliamasi, kad naujoji reklamos kampanija pagerins valstybės tarnybos įvaizdį, paskatins bendradarbiauti viešąjį ir privatų sektorius, prisidės prie viešojo administravimo skaidrumo ir efektyvumo.
O gal geresnė išeitis yra politikams dažniau kreiptis į žmones ir normaliai paaiškinti, kodėl yra priimami vienoki, ar kitokie sprendimai ir kaip tai įtakos jų tolesnį gyvenimą. O dabar iš valdžios organų nė “mur mur”. Manau, kad tokia apatija į gera nenuves.