Pramogos
Vandens pramogų teikėjai džiaugiasi gausėjančiais klientais. “Pernai Druskininkų vandens pramogų parke sulaukėme 302,6 tūkst. lankytojų, – tai mažiau nei užpernai, tačiau pastarąjį pusmetį jau jaučiame ženklų atsigavimą. Beje, pirmą sausio dešimtadienį pusė mūsų lankytojų buvo iš Rusijos”, – teigia šio parko marketingo ir pardavimų vadovė Jūratė Vaitkevičiūtė.
“Dabar “Impuls” sporto ir pramogų parko apkrovimas – šimtaprocentinis. Tačiau skaičiuojant pinigine išraiška, pernai, palyginti su 2008 m., kritimas siekė apie 30 procentų”, – informavo “Impuls” rinkodaros ir pardavimo vadovas Rolandas Čečkauskas.
Beje, paslaugų kainos praktiškai visuose vandens pramogų parkuose nedidėjo nuo 2008 m. pabaigos, nors savikaina – PVM, komunaliniai, elektros, vandens ir kt. paslaugų mokesčiai – augo.