Tiek pakelėse, tiek miestuose esantys lauko reklamos stendai šiemet jau nebeboluoja be reklamos – pasak specialistų, ši rinka sparčiai atsigauna, nors dar pernai buvo pastebimas jos kritimas, o 2009-aisiais tiek lauko reklamos kiekis, tiek pajamos iš jos buvo smukę daugiau nei 36 proc. TNS LT duomenimis, šiemet tendencijos pasikeitusios iš esmės – vidutinis vienos dienos lauko reklamos plotas šiemet išaugo jau 25,3 proc.
Įdomu tai, kad daugėja atvejų, kai dėl lauko reklamos vietų konkuruoti pradeda reklamos užsakovai. Reklamos paslaugų kompanijos MPG vadovas Tomas Markūnas teigia, kad geros vietos ir pozicijos dažniausiai perkamos ilgam, tad kartais netgi sunku patenkinti klientų įgeidžius. Tačiau lauko reklamos įkainiai kol kas keičiasi nežymiai ar bent jau ne taip sparčiai, kaip kituose žiniasklaidos kanaluose.
Iš viso lauko reklamos rinkos vertė vien sostinėje kasmet siekia apie 80 mln. Lt. Beje, lauko reklamoje daugiausia reklamuotas alus, prekybos tinklai ir prekybos centrai. Didžiausią lauko reklamos plotą šiemet išnaudojo kompanijos “Švyturys-Utenos alus” (9,9 proc.), “Maxima LT” (5,9 proc.) ir “EMP Recycling” (4,6 proc.).