Prekės ženklai
Europos prekės ženklų vertės tyrime “eurobrand2010″, kurį pristato Vienoje įsikūręs Europos prekės ženklų institutas, išnagrinėta daugiau kaip 3 000 prekės ženklų 24 šalyse ir 16 pramonės sektorių.
Vertingiausi Europos prekės ženklai:
1. LVMH (27,638 mlrd. eurų)
2. “Nokia” (25,331 mlrd. eurų)
3. “Vodafone” (25,318 mlrd. eurų)
4. INBEV (23,604 mlrd. eurų)
5. “Unilever” (22,212 mlrd. eurų)
6. “Telefonica” (21,880 mlrd. eurų)
7. “Nestlé” (19,563 mlrd. eurų)
8. “Deutsche Telekom” (18,001 mlrd. eurų)
9. “SAB Miller” (17,572 mlrd. eurų)
10. “Mercedes-Benz” (16,940 mlrd. eurų)
Prekės ženklų vertė sparčiausiai auga farmacijos, sveikatos ir biotechnologijų sektoriuose.
Labiausiai padidėjo Didžiosios Britanijos “GlaxoSmithKline” prekės ženklo vertė (+34,6 %), kiek mažiau – “Sanofi Aventis” (+19,1 %) ir “Novartis” (+11,6 %). Nuo krizės prekės ženklų vertė labiausiai nukentėjo automobilių (-14,1 %) ir IT bei technologijų sektoriuose (-14,5 %). Finansinių paslaugų srityje prekės ženklų vertė sumažėjo vidutiniškai 10,8 %, o labiausiai sumažėjo RBS (-36 %), “UniCredit” (-29,7 %) ir “Deutsche Bank” (-29,9 %) prekės ženklų vertė.