Vienas garsiausių pasaulyje madingos avalynės ir aksesuarų prekės ženklų „Aldo“ įžengė į Baltijos šalių rinkas. Pirmoji „Aldo“ parduotuvė kovo 15 d. atidaryta didžiausiame Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centre Vilniaus „Akropolyje“.
„Aldo“ avalynės parduotuvių tinklą Baltijos šalyse pagal franšizės sutartį vysto drabužių mažmeninės prekybos lyderė „Aprangos“ grupė. „Aldo“ avalynės parduotuvės artimiausiomis dienomis duris atvers taip pat Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“.
Iš viso per 5 artimiausius metus „Aprangos“ grupė planuoja atidaryti apie 15 „Aldo“ parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Aldo“ vienas sparčiausiai augančių avalynės ir aksesuarų tinklų pasaulyje. Šiuo metu, prekės ženklas itin aktyviai plečiasi Europos regione, neseniai atidarė parduotuves Čekijoje, Kroatijoje, Bulgarijoje, plečia tinklą Anglijoje, Prancūzijoje. „Aldo“ sėkmės formulė – demokratiškos kainos už patrauklų mados bei kokybės santykį, todėl net neabejojame, jog Lietuvos pirkėjai įvertins šį ženklą, Manau, jis turėtų išsiskirti Lietuvos avalynės rinkoje madingu ir spalvingu asortimentu”, – sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.
„Aprangos“ grupė yra mažmeninės prekybos drabužiais lyderis Baltijos šalyse. Bendrovė puikiai žino vartotojus, jų įpročius, visada labai atidžiai renkasi atstovaujamus prekių ženklus, todėl jos sprendimas žengti į avalynės segmentą, manau, įneš permainų visoje rinkoje. Išaugusi konkurencija bus naudinga pirkėjams ir skatins kitas parduotuves ieškoti naujovių“, – sako bendrovės „Akropolis LT“ nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
1972 m. Monrealyje, Kanadoje, įkurta „Aldo“ grupė yra viena iš madingos avalynės ir aksesuarų prekybos lyderių pasaulyje. Šiuo metu „Aldo“ grupė valdo apie 1500 parduotuvių 66 pasaulio šalyse – Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Azijoje ir Afrikoje. Pati „Aldo“ grupė valdo 900 parduotuvių – daugiausia JAV, Kanadoje ir Didžiojoje Britanijoje – tinklą, dar beveik 600 parduotuvių visame pasaulyje veikia pagal franšizės modelį.
Kovo 15 d. Vilniaus „Akropolyje“ taip pat atidaryta ir konceptualiai nauja „Aprangos galerijos“ parduotuvė.
„Nauja „Aprangos galerijos“ koncepcija brandinta ilgai. Šį naujausias mažmeninės prekybos bei interjero dizaino tendencijas atspindintį projektą įgyvendino mūsų grupės architektai. Tikimės, jog pirkėjai įvertins ją palankiai. Šiemet „Aprangos galerija“ švęs 15 metų jubiliejų. Visą šį laiką „Aprangos galerija“ pirkėjams pristato tik madingiausius ir populiariausius jaunimo prekės ženklus, todėl lieka išskirtinė ir mėgstama jaunimo parduotuvė. Įvaizdinė „Aprangos galerija“ parduotuvė Vilniaus „Akropolyje“ greta jau pamėgtų „Diesel“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Killah“, „Morgan“, „G-Star“, „Bench“, „Only“ bei „Jack and Jones“, pristatys ir pastaruoju metu itin išpopuliarėjusius prekės ženklus „Super Dry“, „Fornarina“ bei „Desigual“. Visuomet ieškome įdomių sprendimų ir siekiame nustebinti pirkėjus, tad atidarymo dieną įgyvendinsime ir neįprastą projektą - mūsų parduotuvėje dirbs madinga jaunimo radijo stotis „ZIP FM“, – sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.
„Džiaugiamės ilgamete partneryste su „Aprangos“ grupe. Bendrovė nenuilstamai ieško naujovių ir Lietuvos pirkėjams pasiūlo vis naujų populiarių prekių ženklų – pernai Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta pirmoji „Massimo Dutti“ parduotuvė, atidaryta naujos koncepcijos „Aprangos“ parduotuvė, dabar atnaujinama „Aprangos galerijos“ koncepcija, duris atveria „Aldo“ avalynės ir aksesuarų parduotuvės. Manau, kad „Akropolio“ pirkėjams ateityje galėsime pristatyti ir dar daugiau naujienų“, – sako „Akropolis LT“ nuomos skyriaus vadovė R.Jakubčionienė.