2014 Kovo 05

“Vilniaus paukštyno” dešrelės „Hot-Dog“ pelnė „Populiariausios prekės 2013” ąpdovanojimą

veidas.lt

Paukščių auginimo ir vištienos perdirbimo įmonės AB Vilniaus paukštynas gaminamos virtos dešrainių dešrelės „Hot-Dog“ pripažintos populiariausia prekė virtų dešrų-dešrelių kategorijoje ir pelnė „Populiariausios prekės 2013” apdovanojimą.

Prizas įteiktas Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) konkurso „Populiariausia prekė“, rengiamo jau penktus metus iš eilės, apdovanojimų ceremonijoje. Vilniaus paukštyno virtų dešrainių dešrelių  „Hot-Dog“ pardavimai praėjusiais metais išaugo 2,5 karto.

Kaip teigia įmonių grupės „KG Group“ marketingo tarnybos direktorius Artūras Skairys, pastarąjį dešimtmetį didėjant gyvenimo tempui bei Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, išpopuliarėjo greitai paruošiami užkandžiai, kurių populiariausias – dešrainis.  Vilniaus paukštynas prieš 7 metus pirmasis sukūrė ir pradėjo gamintis virtas dešreles, skirtas būtent dešrainiams. Per tuos metus produktas ne tik tapo populiarus ir mėgiamas lietuvių, bet ir pelnė apdovanojimą.

„Virtas dešrainių dešreles „Hot-Dog“ gaminti pradėjome prieš 7 metus, tuomet rinkoje analogiškų produktų nebuvo – teigia A. Skairys, -  Sukūrėme produktą, kuris buvo plačiai pritaikomas: tiko dešrainiams, sumuštiniams, karštiems patiekalams gaminti, be to sukūrėme skonį, prigijusį Lietuvos rinkoje,“ – produkto privalumus vardina marketingo tarnybos direktorius.

2013 m. Vilniaus paukštyno gaminamų „Hot-Dog“ dešrelių pardavimai išaugo kone 2,5 karto palyginus su 2012 m. Kaip teigia A. Skairys, 2012 m. pabaigoje sukurta nauja patogesnė vartotojui pakuotė su specialiu perskyrimu.

„“Papuliariausios prekės 2013” apdovanojimas – svarbus įvertinimas ir pripažinimas, kad mūsų gaminamas produktas yra populiarus, mėgiamas. Nuo produkto sukūrimo jo pardavimai nuolatos augo, na o pernai metais jo pardavimai buvo rekordiniai – beveik 2,5 karto didesni nei 2012 m., – teigia A. Skairys, – Manome, kad produkto sėkmę lėmė atnaujinta pakuotė su praskyrimu, kuri patogesnė vartotojui, nes galima atidaryti tik dalį jos. Taip pat kainos ir kokybės santykis – vartotojas už prieinamą kainą nusiperka geros kokybės ir skanų produktą, todėl esame pranašesni už konkurentus, gaminančius panašius produktus.“

Įmonės atstovas pritaria, kad gamintojus džiugina, jog lietuviai renkasi Lietuvoje pagamintus produktus, tai liudija ir konkurso „Populiariausia prekė“ rezultatai – populiariausios lietuviškos prekės yra mėsos, pieno, miltų produktai, sultys, mineralinis vanduo ir kt.  Šiemet konkurso dalyviai buvo suskirstyti į 122 kategorijas, kurių nugalėtojai buvo išrinkti pagal vartojimą atspindinčius duomenis – mažmeninės prekybos tinklų „Maxima LT”, „Rimi Lietuva”, „Palink” ir „Norfos mažmena” 2013 metų pardavimų rezultatus. Vilniaus paukštyno virtos dešrainiams skirtos dešrelės „Hot-Dog“ populiariausios virtų dešrų-dešrelių kategorijoje.

AB „Kauno Grūdai“ kartu su AB Vilniaus paukštynas ir AB Kaišiadorių paukštynas ir joms priklausančios dukterinės įmonės sudaro vieną moderniausių ir ekonomiškai stipriausių gamybinių susivienijimų Lietuvoje – įmonių grupę „KG Group“. Šiuo metu įmonių grupėje dirba daugiau nei 3000 darbuotojų.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...