Taksi
Sostinės vadovai sako, kad taksi vairuotojų savivalę būtų galima pažaboti, nustačius konkrečią visiems vežėjams vienodą kainą vežant keleivius į Vilniaus oro uostą arba iš jo kainą.
Savivaldybės vadovai skundžiasi kol kas to negalintys padaryti – esą reikalingos tam tikros įstatymų pataisos. Prašant pataisų neva jau triskart kreiptasi į Susisiekimo ministeriją, bet jų vis nesulaukiama.
“Vieną punktą reikėtų nubraukti, pataisyti – įvesti taisyklėse pakeitimą, kad galima važiuoti išjungtu taksometru, jeigu yra nustatyta maršruto fiksuota kaina, ir nėra problemos (…) Čia daugiausia kliūvama už to, kad taksi negali važiuoti išjungtu taksometru – taip Susisiekimo ministerijos taisyklėse parašyta, o mes galėtume nustatyti tarifą”, – ketvirtadienį per spaudos konferenciją dėstė meras Vilius Navickas.
Vicemero Romo Adomavičiaus teigimu, kitas galimas variantas būtų leidimas savivaldybei nustatyti šio maršruto vieno kilometro tarifą.
“Pasaulio patirtis taip pat rodo, kad nustačius fiksuotą kainą, paskelbus tą fiksuotą kainą automobilyje, ant panelės, ant durų, visiems tampa aišku, kaip reikia važiuoti ir kiek reikia mokėti”, – įsitikinęs vicemeras.
V.Navicko teigimu, kaina nuo Gedimino prospekto iki oro uosto galėtų siekti 40 ar 50 litų. Pastebėjus, kad kai kurie taksi vairuotojai šiuo metu į oro uostą ar iš jo keleivius veža pigiau, R.Adomavičius pripažino, kad pagal siūlomą modelį kai kurie vežėjai galėtų pabranginti dabartines kainas – pigių kelionių į oro uostą gali ir nebelikti.
“Kažkiek galbūt iš vienos pusės, iš centro, iš kur dažniausiai važiuojama į oro uostą, ir pabrangtų, bet gerokai atpigtų tiems, kas vyksta iš tenai”, – įsitikinęs R.Adomavičius.
Šiuo metu Vilniaus oro uoste dirbančios taksi bendrovės yra nustačiusios 5-6 litų už vieną kilometrą tarifą. Tuo metu mieste taksi paslaugos kainuoja dvigubai, trigubai pigiau.
pagaliau logiskas sprendimas, tikiuos nustatys 40lt pastovu mokestis is senamiescio-centro ir visiem bus gerai, bent geros pries uzsieniecius nebus…