Šios vasaros viduryje duris atvėrė pirmoji Vilniuje, o prieš mėnesį atidaryta ir antra mažmeninės prekybos tinklo „Express Market“, priklausančio įmonei „Kilminė“, parduotuvė. Nors prekybos tinklas, Kaune turintis daugiau nei dvidešimt parduotuvių, bando įsitvirtinti ir sostinėje, tačiau savito veido dar neturi ir nieko išskirtinio klientams nesiūlo.
„Express Market“ skelbia, kad naujose parduotuvėse, kurios, palyginti su kitų tinklų prekybos centrais, yra gana nedidelės, bus visų kasdien reikalingų prekių, platus duonos, pieno, mėsos, žuvies ir jų gaminių asortimentas. Kaip ir daugelyje kitų parduotuvių, bus kepamos bandelės. Tad naujas į Vilniaus mažmeninės prekybos rinką įžengęs žaidėjas nepajėgs nuvilioti didžiųjų centrų („Maxima“, „Rimi“, „Iki“, „Norfa“) klientų.
„Vilniuje atidarytos „Express Market“ parduotuvės naudosis naujumo efektu. Kadangi daugelis pirkėjų nusivylę didžiaisiais prekybos centrais ir ieško kitų vietų apsipirkti, kurį laiką naujos parduotuvės jiems bus patrauklios. Vis dėlto tinklui „Express Market“ reikės įdėti daug pastangų, kad vieną kartą atėję pirkėjai sugrįžtų dar kartą“, – teigia bendrovės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ verslo plėtros vadovas Justas Gavėnas.
Be to, verslo konsultantas neabejoja, kad „Express Market“ Vilniuje nesudarys konkurencijos kitų prekybos centrų parduotuvėms. Mat turėdamas sostinėje vos kelias prekybos vietas, kai didiesiems centrams priklauso po kelis šimtus, nepasieks didelės apyvartos. Tai bus panašus tinklas kaip „Solo“, kuriam priklauso po vieną ar kelias parduotuves Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir kituose didesniuose Lietuvos miestuose.