Darbo rinka
Pasaulinį paslaugų centrą Lietuvoje steigianti grynųjų pinigų perlaidų bendrovė “Western Union” pradėjo aktyvią darbuotojų paiešką. Artimiausiu metu į darbą ketinama priimti virš 200 apskaitos, klientų aptarnavimo, IT specialistų, verslo vadybininkų bei duomenų analitikų. Planuojama, kad ateityje paslaugų centre Lietuvoje dirbs iki 450 profesionalų.
Lietuvoje atidaromas centras EUROC aptarnaus “Western Union” klientus-agentus Europoje, JAV, Vidurio Rytuose ir Afrikoje. Jie padės ir Lietuvoje veikiančių klientų-agentų (“Swedbank” ir “Lietuvos pašto”) darbuotojams spręsti kasdienes su pinigų perlaidomis susijusias problemas.
Darbuotojų “Western Union” Lietuvoje ieško trys personalo atrankos bendrovės “Strategic Staffing Solutions International”, “Delta management solutions” ir “Grafton recruitment”. Didžiąją dalį darbuotojų atrinks “Strategic Staffing Solutions International”. Tarp jų bus apskaitos ir audito specialistai, IT specialistai, klientų operacijų palaikymo specialistai ir komandų vadovai.
Apskaitos ir audito specialistus “Western Union” linkę rinktis iš neseniai šias specialybes Lietuvos aukštosiose mokyklose baigusių absolventų. Tikimasi, kad ką tik studijas baigę žmonės bus geriau pasirengę darbui su tarptautiniam verslui pritaikytomis sistemomis.
“Lietuvos rinkoje iš viso yra apie 30 tūkst. įvairaus lygio IT specialistų, universitetai kasmet išleidžia dar daugiau negu 1 tūkst. IT srities absolventų, taigi esame nusiteikę optimistiškai. Gera žinia yra ir tai, kad daugiau nei 200 universitetų ir kolegijų ruošia finansų ir apskaitos sričių specialistus, kurie trokšta tapti daugianacionalinės rinkos dalyviais”, – sakė “Strategic Staffing Solutions International” vadovas Lietuvoje Andrius Francas.
“Western Union” ketina investuoti į jaunus, imlius naujovėms specialistus, kurie pasiryžę dirbti tarptautinėje aplinkoje bei siekia asmeninio ir profesinio tobulėjimo.
Šis paslaugų centras Vilniuje bus trečiasis kompanijos klientų aptarnavimo centras steigiamas “Follow the sun” principu. Taip siekiama centrus geografiškai išdėstyti taip, kad klientų aptarnavimo operatyvumo ir kokybės nepaveiktų besikeičiančios laiko juostos ir darbo laikas. Pirmieji du centrai yra Filipinuose ir Kosta Rikoje.