2010 Birželio 16

Ryšiai

Dalis “Omnitel” telefonų – “pririšti”

veidas.lt

Mobiliojo ryšio operatorius “Omnitel” nelinkęs savo klientų lengvai paleisti – pasirodo, daug “Omnitel” salonuose parduodamų telefonų iki šiol susieti su bendrovės tinklu. Kiti mobilieji operatoriai jau seniai tokios praktikos atsisakę.

Vilnietė Diana Kliukoitytė, nusprendusi iš “Omnitel” pereiti į kitą mobiliojo ryšio tinklą, gerokai nustebo, kai sutartą dieną į telefoną įsidėjusi kito mobiliojo ryšio tinklo SIM kortelę suprato, kad jos telefonas susietas su “Omnitel” tinklu. Be mobiliojo ryšio likusi D.Kliukoitytė internetu susisiekė su drauge ir paprašė jos paskambinti į “Omnitel”. Susidariusią padėtį “Omnitel” konsultantams išdėsčiusiai Dianos draugei buvo pasiūlyta kreiptis į nelegaliai veikiančius meistrus, kad šie telefoną piratiškai atsietų nuo “Omnitel” tinklo.

“Prieš dvejus metus įsigijusi telefoną iš “Omnitel” aš jį išsipirkau, tai kodėl dar turiu mokėti už telefono atsiejimą nuo tinklo, jeigu aparatas priklauso man? Visa tai primena situaciją su asmeniniais planais, kai bendrovė už tave nusprendžia ir visais įmanomais būdais pririša. Jei patenki į “Omnitel” tinklą, labai sunku iš jo išeiti”, – piktinosi mergina, dviem dienoms likusi be mobiliojo ryšio.

Telefonų meistras Paulius Jurevičius iš Kauno patvirtino, kad sulaukia nemažai klientų, prašančių jų telefonus atsieti nuo “Omnitel” tinklo – kiekvieną savaitę nuo vieno iki dešimties. “Pastebėjome, kad “Omnitel” “pririša” net be sutarties įsigytus mobiliuosius telefonus – tokiu būdu telefoną įsigiję klientai labai nustemba”, – pasakojo meistras.

“Omnitel” išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus teigė, kad su tinklu susieti telefono modeliai esą sudaro nedidelę dalį – 15 proc. “Telefonus “pririša” ne pats “Omnitel” – tokie aparatai mus pasiekia iš gamintojų. Telefonai susiejami su “Omnitel” tinklu dėl išskirtinės platinimo teisės ar techninių niuansų, kad korektiškai veiktų visos mūsų paslaugos”, – aiškino T.Jackus.

Atsakyti į klausimą, ką įsigijus tokį telefoną daryti į kitą ryšio tinklą pereiti norinčiam klientui, T.Jackus negalėjo. “Mes atsiejimo nuo tinklo paslaugų neteikiame – kaip ir telefonų remonto. Žmogus turi žiūrėti, kur pasirašo – sutartyje viskas įrašyta”, – klientus mokė “Omnitel” atstovas.

Ryšių reguliavimo tarnybos Elektroninių ryšių departamento direktorius Eugenijus Žvalionis tvirtino, kad per mėnesį tarnyba sulaukia kelių telefoninių paklausimų dėl “pririštų” telefonų. Pasak E.Žvalionio, bendrovė gali su savo tinklu susieti telefoną, tačiau privalo apie tai tinkamai informuoti vartotoją.

“Tele2″ ir “Bitės” atstovai tvirtino, kad jau seniai technologiškai nesieja mobiliųjų telefonų prie SIM kortelių.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (11)

  1. buvo buvo rašo:

    ir man toks slukstus siuprizas, prakeikiau omniteli ir nutrauksiu sutarti greit su juo kai baigsis akcija 09.30, dabar dar pakalbesiu :)

  2. Vladimir Vladimir rašo:

    Klientas visu pirma pats turi dometis, koki telefona perka, operatorius cia ne prie ko. Telefonu pririsimo praktika taiko mobiliojo rysio operatoriai gigantai Didziojoje Britanojoje tokie kaip Orange ar Vodafone. Be to kiekvienas bent logiskiau mastantis turetu suprasti, kad operatoriai visu pirma parduoda mobiliojo rysio paslaugas, o telefonai yra kaip priedas. Susizavi telefonais, o paskui verkslena neva juos kazkas apgavo. Telefona reikia pirkti specializuotoj paduotuvej, tada is viso bedu niekad nekils.

  3. Daliukas Daliukas rašo:

    As ir mano gausi seima esame Omnitel klientai daugiau nei penkis metus, jokiu panasiu problemu mums nera kile.

  4. Nomeda Nomeda rašo:

    Siaip tai, perkant telefona, reiktu pasiteirauti ar jis priristas ar ne… Omnitel juk nemeluoja, nesakytu, kad jis nepriristas, jei butu priristas! Siaip tikrai reikia ziureti kur pasirasineji, o ne imti kaltinti operatoriu…

  5. nuomoniukampelis nuomoniukampelis rašo:

    Pareikšk savo nuomonę taip pat čia ir už tai pelnyk prizą!!
    http://www.nuomoniukampelis.lt

  6. taip taip rašo:

    bet jeigu tokia praktika yra atgyvena ir dauguma bendroviu jau nebegadina telefonu su tais kvailais pririsinejimais,tai is kur tu zmogau gali zinoti,kad omnitelis vis dar zaidzia tuos kvailus zaidimus.Gerai kad perskaiciau si dalyka , man tai visiskas netiketumas,dabar zinosiu.Bet omnitel tai visiskas gaidys,patys save kompromituoja kaip gali.Begti is tokiu kompaniju reikia kuo toliau.Ka ten tas Zabulis veikia.,uzmiges ant lauru turbut knarkia

  7. Zikaras Zikaras rašo:

    Pati prasčiausia ryšio kompanija Lietuvoje. Išėjau ir nebežadu niekad į ją grįžti.

  8. Laima Laima rašo:

    Buvau labai lojali Omnitelio klientė. Bet dabar – baigta. Užkniso didėjančios sąskaitos ir ryšio kokybė suprastėjo, nors pasiūlė “gerą” planą, pagal kurį dar daugiau nemokamų pokalbių ir pan. NETIESA. Melagiai, sąskaitą gavau didžiausią šiais metais. Tai va ir aš manau, kad pats laikas keisti operatorių

  9. Justina Justina rašo:

    Ryšys lyginant su kitais tinklais – kokybiškas. O jei perka žmogus iš Omnitel telefoną, kurio vertė virš 500lt. telefonas bus pririštas 2 metus. O po 2 metų automatiškai jis atsiriš.

  10. Z Z rašo:

    To Justina,

    melas, iPhone omnitel neatrisa, nors tokia galimybe turi

  11. netikelis netikelis rašo:

    Omnitel “atriša” tik Iphone , jei sutartis jau pasibaigus. Kaina apie 100 litukų , tikrai ne už dyką ! O su visais kitais – pas meistrus , kurie gali tai padaryti. (O po 2 metų automatiškai jis atsiriš) – bobutės pasakos.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...