Elektromobilis
Pininfarina Nido EV gali važiuoti 120 km/h greičiu ir yra įkraunamas per 8 valandas
“Pininfarina” 80 metų jubiliejaus proga pristatė Nido EV prototipą. 2,90 metrų ilgio dvivietis automobilis sukurtas dar 2004 m. demonstruotos koncepcijos pagrindu. Nido EV su nikelio natrio chlorido akumuliatoriumi gali nuvažiuoti 140 km atstumą.
Po to kai 2010 m. pabaigoje JAV ir kai kurių Europos šalių rinkai bus pristatytas modelis Leaf, kainuojantis 30 tūkst. eurų (įskaitant akumuliatorius), “Nissan” ketina rinkai pasiūlyti dar tris naujus elektromodelius. Vienas bus su Infiniti ženkleliu, kitas remsis Land Glider prototipu ir bus automobilio ir motociklo mišinys, trečiasis – nedidelis miesto elektromobilis, prie kurio japonai jau intensyviai dirba.
“Toyota” žada bendradarbiauti su “Tesla” firma ir ketina išleisti 40 mln. eurų. Japonijos automobilių pramonės milžinas ir JAV elektromobilių pionierius ketina kooperuotis elektromobilių gamyboje. “Iš “Tesla” norime išmokti ryžtingumo, sugebėjimo greitai priimti sprendimus ir lankstumo,” – pareiškė pats Akio Toyoda.
“Audi” vadovas Rupertas Stadleris mielai demonstruoja Audi e-tron koncepciją. “Deja, iki šiol elektrinis automobilis dar neparuoštas serijinei gamybai,” – pareiškė jis savaitiniam ekonomikos leidiniui “Wirtschaftswoche”. Jeigu nebus sukurta įkrovimo stotelių infrastruktūra, “galėsime tik svajoti apie tolimas keliones elektromobiliais, bet nepajudėsime nė per žingsnį į priekį”. Įdomu, ar R.Stadleris, pradėdamas pirmojo serijinį e-tron gamybą, atsimins šiuos kažkada pasakytus žodžius?