2011-ieji “Ford” koncernui bus “didieji Focus metai”: kovo pabaigoje startuos trečioji Golf konkurento, gaminamo Kelne, karta.
Charakteringi 19 colių lengvojo lydinio ratai ir per vidurį įmontuotas dvigubas išmetamųjų dujų sistemos vamzdis – tai būdingi galingiausiojo Focus bruožai
Paryžiaus automobilių parodoje pirmą kartą pristatyti trys kėbulo variantai (penkiaduris hečbekas, sedanas ir universalas). Be to, demonstruojama ir ypatinga sportinė versija Focus ST. Tiesa, jos gerbėjai turės apsišarvuoti kantrybe, nes rinkoje ši naujovė pasirodys tik 2012 metais. Po “Tangerine Scream Metallic” spalva nudažyto Focus ST variklio gaubtu patalpintas 250 AG keturių cilindrų motoras, priklausantis “Eco-Boost” šeimai. Priekinės ašies diferencialo blokatorius padeda visą galią, be jokių nuostolių, perduoti priekiniams ratams. “Ford” dar neišduoda paslapties, kaip buvo pagerintos įsibėgėjimo savybės ir kokį maksimalų greitį automobilis gali pasiekti. Specialistai spėja, kad bolidas nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės mažiau nei per 6,5 sekundės, o jo maksimalus greitis bus apie 250 km/h.