Automobiliai
„Astra ecoFLEX“ modelį montuojamas ekonomiškas 70 kW/95 AG 1,3 CDTI turbodyzelinis agregatas, turintis 190 Nm sukamąjį momentą, esant variklio sūkiams tarp 1.750 – 3.250 aps./min. Agregate yra „common rail” tipo daugiataškė degalų įpurškimo sistema, veikianti esant 1600 barų slėgiui ir turbina, turinti kintamos geometrijos menteles.
Šiame modelyje montuojamas elektroninis E59 valdymo blokas, kuris patobulino išmetamųjų dujų recirkuliacijos modulį (EGR), aušinama vandeniu, kas leidžia sumažinti taršą. Be to, variklis ir standartinėje komplektacijoje turi suodžių dalelių filtrą (DPF). Į „Astra ecoFLEX“ 1,3 CDTI montuojama penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė, pritaikyta maksimaliai degalų ekonomijai.
Penkių durų 1,3 CDTI „ecoFLEX“ hečbeką galima užsisakyti su arba be „Start/Stop“ sistemos, o naujasis „Sports Tourer“ ją turi kaip standartinę įrangą. Tokio modelio degalų sąnaudos yra 4,1 l/100 km, CO2 tarša – 109 g/km.
Visi „Astra ecoFLEX“ 1,3 CDTI modeliai dabar turi geresnes aerodinamines savybes, nes variklio apdailos grotelėse įmontuota aktyvi oro sklendė: ji atsidaro automobiliui važiuojant mažu greičiu, taip įleisdama orą į variklį, o važiuojant didesniu greičiu, automatiškai užsidaro, kad mažintų oro pasipriešinimą priekinėje automobilio dalyje.
Šiai sistemai padeda preciziškai priderintas apatinės dalies aerodinamikos komplektas.
Degalus padedantis taupyti pavaros laipsnio perjungimo indikatorius prietaisų skydelyje montuojamas visose „Astra“ versijose su mechanine pavarų dėže.
„Astra ecoFLEX“ yra vienas iš „Opel ecoFLEX“ automobilių su dyzeliniu varikliu pasižyminčių maža CO2 tarša. Prie mažos oro taršos automobilių linijos priskiriama „Corsa 1,3 CDTI (70 kW/95 AG) su 94 g/km tarša bei 2,0 CDTI (118 kW/160 AG) „Insignia“ modeliai, kurių CO2 tarša –129 g/km.
„Opel“ investuoja vieną milijardą eurų į naujų, gamtai draugiškų agregatų kūrimą – nuo variklių tobulinimo bei jų gamos optimizavimo iki automobilių, varomų alternatyviais degalais – suskystintomis (LPG) ar suslėgtomis gamtinėmis (CNG) dujomis siūlymo bei „Start/Stop“ sistemų populiarinimo. Darbai tęsiami vystant alternatyvias traukos sistemas, pavyzdžiui, elektromobilius, tokius kaip „Opel Ampera“, kuris rinkoje pasirodys 2011 m. pabaigoje, taip pat hibridinius ar akumuliatorinius elektromobilius.