Automobiliai
2010-ieji metai „Renault-Nissan“ aljansui buvo rekordiniai: rinkoje, kuri augo 11,8 proc., parduoti 7 276 398 automobiliai, t. y. 19,6 proc. daugiau negu 2009 m.
Praėjusiais metais „Renault-Nissan“ aljansas užėmė 10,3 proc.* pasaulinės rinkos.
„Renault“ ir „Nissan“ atitinkamai pardavė 2 625 796 ir 4 080 588** transporto priemones. 37,6 proc. daugiau negu ankstesniais metais parduota „Lada“ automobilių – 570 014 vienetų. Pasauliniai „Renault“ pardavimai išaugo 14 proc., o „Nissan“ – 21,5 proc.
„2010 m. „Renault-Nissan“ aljanso pardavimai ir užimta pasaulinė rinkos dalis – beprecedenčiai. Ypač gerai sekėsi augančiose rinkose, kur aljanso prekės ženklų užimamos rinkos dalys sėkmingai didėjo“, – sakė Karlosas Ghosnas, „Renault-Nissan“ aljanso prezidentas ir vykdantysis direktorius.
„Ilgiausiai automobilių industrijoje trunkanti partnerystė – 12 metus skaičiuojantis aljansas – stiprina savo padėtį pasaulinėje rinkoje, plėsdama gamybos apimtis ir siūlydamas rinkai konkurencingus produktus“, – pridėjo K. Ghosnas.
____________________________
* Bendri keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos pardavimai pagal „Renault“ skaičiavimus: 70 476 213 vienetų
** Pardavimai 2010 kalendoriniais metais
Svarbiausi praėjusių metų įvykiai „Renault“ grupei
„Renault“ grupė pasiekė naują rekordą pardavusi 2,6 milijono transporto priemonių, t. y. 14 proc. daugiau negu 2009 m. Grupės pardavimai ir užimamos rinkos dalys augo visuose regionuose, išskyrus Pietų ir Rytų Viduržemio jūros regiono šalis, kur pardavimai smuko 0,2 proc. Visi prekės ženklai prisidėjo prie grupės pardavimų augimo: „Renault“ augo 14 proc., „Dacia“ – 12 proc. ir „Renault Samsung Motors“ – 19 proc.
Europoje „Renault“ grupės pardavimų apimtys augo 7,4 proc. – 3,7 proc. susitraukusioje rinkoje buvo parduota 1 642 000 transporto priemonių. „Renault“ prekės ženklas pakilo viena vieta aukštyn ir tapo antruoju pagal keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimus. Pagal lengvųjų komercinių automobilių pardavimus prekės ženklas įtvirtino savo pirmąją poziciją, užimdamas 15,9 proc. rinkos dalies.
Už Europos ribų grupė toliau progresuoja: iš viso buvo parduota 983 731 transporto priemonė, pardavimai augo 26 proc. „Renault Samsung Motors“ pardavimai vietinėje keleivinių automobilių rinkoje augo 16,5 proc., taip užimant 11,9 proc. Pietų Korėjos rinkos. Pietų Korėja, kur buvo parduoti 155 697 automobiliai, yra ketvirta didžiausia „Renault“ grupės rinka.
„Renault“ grupės pardavimai už Europos ribų sudarė 37 proc. visų pardavimų (2009 m. – 34 proc.).
Svarbiausi paėjusių metų įvykiai „Nissan“
„Nissan“ užbaigė praėjusius metus pardavusi 4 080 588 transporto priemones, t. y. 21,5 proc. daugiau negu praėjusiais metais.
Kinija, kurioje buvo parduoti 1 023 638 automobiliai (35,5 proc. daugiau negu 2009 m.), tapo didžiausia „Nissan“ rinka. Geriausiai parduodami modeliai buvo vidutinio dydžio sedanas „Sylphy“ (parduoti 142 367 vienetai) bei pavyzdinis modelis „Teana“ (140 842 parduoti vienetai).
JAV bendri „Nissan“ ir „Infiniti“ pardavimai pasiekė 908 570 vienetų – 18 proc. daugiau negu 2009 m. „Nissan“ tvirtai baigė 2010 m. su gruodžio mėn. išaugusia paklausa tokiems modeliams kaip „Rogue“ (+58,2%) ir „Versa“ (+49,8%).
Japonijoje vyriausybės subsidijos ir penkių naujų modelių (tokių kaip „March“, „Juke“ ir „Serena“) pristatymas prisidėjo prie 7,7 proc. paaugusių pardavimų, kurie siekė 645 320 vienetų.
Europoje „Nissan“ užėmė 3,1 proc. rinkos dalies – daugiausiai nuo 1995 m. Pardavimai augo 13 proc. (parduoti 555 924 vienetai). Pagrindinė „Nissan“ rinka Europoje buvo Jungtinė Karalystė, kur buvo parduota 96 419 automobilių, nedaug atsiliko Rusija, kurioje parduoti 84 288 automobiliai. „Quashqai“ vėl žymiai prisidėjo prie „Nissan“ pardavimų Europoje, kur buvo nupirkti 235 462 šio modelio automobiliai, t. y. 18 proc. daugiau nei 2009 m.
Meksikoje „Nissan“ antrus metus iš eilės pirmavo pagal pardavimus vietinėje rinkoje (189 518 parduotų vienetų). Geriausiai Meksikoje parduodamų automobilių dešimtuke „Nissan“ turėjo keturias transporto priemones.