Naujų automobilių dalis. 2020-aisiais nauji automobiliai sudarys iki 28 proc. viso automobilių parko.
Kainos. Tos pačios klasės nauji automobiliai vien dėl infliacijos kasmet pabrangsta maždaug 1 proc., nors kainą didina ir tobulėjančios, bet brangesnės technologijos. Tad 2020-aisiais naujas automobilis kainuos mažiausiai 10 proc. brangiau nei dabar.
Išlaidos. 2020-aisiais vidutiniškai automobiliui išleidžiama suma Lietuvoje pasieks 30 tūkst. Lt.
Hibridiniai automobiliai. Jie Lietuvoje užims nedidelę parko dalį, nes yra brangesni, jų pirkėjams nebus taikomos jokios lengvatos, juolab kad ne visais atvejais tokie automobiliai naudoja mažiau kuro ar mažiau teršia aplinką.
Elektromobiliai. Jų populiarumas Lietuvoje iki 2020-ųjų padidės tik tuo atveju, jei atsiras šalčiui atsparių, ilgai neišsikraunančių baterijų.
Populiariausi. Populiariausias automobilis jau po penkerių metų bus 2 litrų, dyzelinu varomas ekonomiškas miesto automobilis.
Kiekis. Lietuvos keliais 2020-aisiais važinės apie 2,5 mln. lengvųjų asmeninės paskirties automobilių – 30 proc. daugiau nei dabar.
Pardavimas. Skaičiuojama, kad Lietuvoje per metus bus parduodama vidutiniškai po 25 tūkst. naujų automobilių.
Ekologija. Automobilių pardavėjai tikisi, kad ekologija taps valstybinės reikšmės klausimu, atsiras lengvatų ekologiškoms transporto priemonėms, ir tai padės sumažinti taršių automobilių parką, keičiant jį naujomis mašinomis.
Rinkos svyravimai. Naujų automobilių rinka sparčiai augs dar dvejus–ketverius metus, kol bus pasiektas ikikrizinis lygis.
Komentarai – vyr. redaktoriaus bloge