Klasikinių automobilių konkursui, kuriame dalyvauti užsiregistravo virš 70 klasikinių automobilių savininkų, specialiai sudaryta komisija jau atrinko 18 finalininkų.
Pirmą kartą Lietuvoje šiais metais gegužės mėnesį startavusį konkursą inicijavo Stasys Brundza bei klasikinių automobilių klubo vadovas Mantas Juočeris.
Iki finalo rugsėjo 22 d. liko trys savaitės. Tuomet bus paskelbti 3 geriausi klasikiniai automobiliai. Po skirtingą automobilių šešetuką kas savaitę bus galima apžiūrėti prekybos centro “Panorama” -1 aukšte.
Pirmasis automobilių – finalininkų šešetukas:
BMW 318 (1987 m.) bazė, kėbulas – Moskvich 400 (1950 m.)
Fiat X19 Bertone (1980 m. gamybos)
Triumph TR6 (1976 m. gamybos)
Mazda 929 (1975 m. gamybos)
Volkswagen Kaefer (1971 m. gamybos)
AMC – AMX (1968 m. gamybos)
Renginys buvo smagus akiai ir įdomus širdžiai. Esu BMW fanas, todėl, manau, mano favoritas aiškus ir be konkurso. Be pačių automobilių ir pokalbių su jų savininkais patiko ir sužinoti daug naujovių. Sakydamas naujovių, turiu omeny būdų, kaip suderinti senovine dvasia alsuojančių automobilių technines galimybes su moderniomis technologijomis. Kasečių grotuvo adapteris į AUX jungtį, prie cigarečių degiklio jungiamas oro kondicionierius bei vintažiniai bluetooth laikikliai, su kuriais derinamos kolonėlės bei kiti įrenginiai 80-ųjų gamybos automobilį aprūpina komplektacija, niekuo nenusileidžiančia šių laikų transporto priemonėms. Pamiršau paprašyti kontaktų, tačiau kitas konkurso žiūrovas nukreipė mane į http://www.exmachine.easysite.pro/ puslapį. Tikrai rekomenduoju visiems, kurie nors ir dievina vintažinę techniką, negali gyventi be šiuolaikinio komforto ir technologijų. Smagu ir įdomu!