„Java“ eksploitų atakų skaičius nuo 2012 m. rugsėjo iki 2013 m. rugpjūčio sudarė 14,1 mln., tai trys kartus daugiau nei pernai, paaiškėjo per „Kaspersky Lab“ atliktą tyrimą „Smūgis „Javai“ – eksploitų evoliucija 2012-2013 m.“.
Atrodytų, kad religinės apraiškos yra nutolusios nuo vartotojų suvokimo apie prekės ženklą ir reikiamybės jį įsigyti. Tačiau meilė prekės ženklui tampa tokia stipri, jog jos pavertimas religiniu kultu tampa didžiųjų prekės ženklų vadovų svajone.
„Java“ eksploitų atakų skaičius nuo 2012 m. rugsėjo iki 2013 m. rugpjūčio sudarė 14,1 mln., tai trys kartus daugiau nei pernai, paaiškėjo per „Kaspersky Lab“ atliktą tyrimą „Smūgis „Javai“ – eksploitų evoliucija 2012-2013 m.“.
Lietuvos mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ kalėdines dovanas šiemet pradėjo dalinti anksti. Bendrovė kartu su neribotais pokalbiais bei SMS pasiūlė ir 1 GB duomenų naršymui. Visa tai – už 22 litus per mėnesį. Tai reiškia, kad mobilusis internetas kainuos vos vieną litą.
Rudenį telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ įrengė ir atnaujino dvylika 2G bei 3G bazinių ryšio stočių Žemaitijoje ir pajūryje.
Šiandien „Samsung“ yra žinomas prekės ženklas visame pasaulyje, o prieš kelis mėnesius „DDB Brand Capital“ surengtoje mylimiausių lietuvių prekių ženklų apklausoje surinkęs 27,8% balsų pateko į dvidešimtuką. Skeptikai kalba, kad „Samsung“ sėkmę lemia produktų pasirinkimo gausa, o šio prekės ženklo šalininkai teigia, jog sėkmės paslaptis – optimalus funkcionalumo ir kainos santykis. Tad kodėl gi lietuviai renkasi „Samsung”?
„New Vision Baltija“ pristatė mobiliąją lojalumo kortelių piniginę „Lwallet“ – pirmąją aplikaciją Baltijos šalyse, visiškai pakeisiančią plastikines lojalumo korteles išmaniaisiais telefonais. Vartotojams nebereikės nešiotis daugybės skirtingų prekybininkų plastikinių lojalumo kortelių, jie galės dalintis kortelių privalumais su savo šeimos nariais ir bet kada peržiūrėti pardavėjo pasiūlymus bei savo pirkinių istoriją. Pirmieji galimybę pasinaudoti šiuo patogiu sprendimu turės vaistinių tinklo „Camelia“, specializuotų parduotuvių „Vynoteka“ bei technikos prekių parduotuvių „Avitela“ klientai.
Daugeliui žmonių kompiuteris tampa arba jau tapo kasdienės veiklos įrankiu. Tas įrankis intelektualus. Tarp žmogaus ir kompiuterio vyksta dialogas. Žmogus duoda užduotis kompiuteriui. Kompiuteris informuoja žmogų apie užduočių vykdymą, pateikia rezultatus, paaiškinimus.
Šiandien „Omnitel“ verčia naują veiklos puslapį: bendrovė pristato mobiliuoju internetu pagrįstą kainodarą, visiškai naują komunikacijos stilių bei planus jau kitąmet mobiliojo interneto tinklu padengti visą Lietuvą.
Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) devyniuose Lietuvos miestuose, įskaitant Vilnių ir Kauną, spalio mėnesį atlikti mobiliojo interneto greičio matavimai parodė, kad sparčiausią mobilųjį internetą siūlo telekomunikacijų bendrovė „Tele2“.
Taikomosios programos, dažniausiai vadinamos aplikacijomis, tampa verslo produktyvumo, procesų, bendradarbiavimo, inovacijų, komercijos ir pokyčių varikliu. Todėl „Cisco“ pradeda informacinių technologijų (IT) transformaciją ir pristato į aplikacijas orientuotą infrastruktūrą (Application Centric Infrastructure – ACI).
Pristatydamas ACI „Cisco“ vadovas John Chambers kalbėjo apie IT imperatyvą – būtinybę greitai pritapti prie aplikacijų ekonomikos.
Penktadienį, lapkričio 8 d., duris užvėrė didžiausias Europos informacinių ir ryšių technologijų renginys „ICT2013: Create, Connect, Grow“ („Informacinės ir ryšio technologijos 2013: kurti, jungti, augti“), kurio dalyvių skaičius buvo didžiausias iš visų Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai renginių. Tris dienas trukusiame ICT2013 dalyvavo beveik 5000 šios srities atstovų iš viso pasaulio – Europos Sąjungos aukšto rango pareigūnai, žymūs informacinių ir ryšių technologijų srities mokslininkai, jaunieji tyrėjai ir studentai.
Atsiskaitymai už prekes ir paslaugas mobiliuoju telefonu vis labiau populiarėja, daugėja ir platformų, siūlančių tokią galimybę. Ar atsiskaitymai telefonu išstums iš rinkos klasikinius atsiskaitymo būdus – grynaisiais pinigais ir banko kortele?