VW Caddy
Išvaizda – pažįstama. Amarok ir T5 yra naujojo Caddy stiliaus krikštatėviai
Atnaujintas Caddy liko tokio paties dydžio ir išsaugojo savo milžinišką, net 3700 litrų bagažinę. Išorinių pasikeitimų daugiausia matyti automobilio priekyje. Jis įgavo visiems naujiems VW modeliams įprastą veidą, o tai reiškia, kad jis tapo visai kitoks nei buvo. Žiūrint iš šono ir iš galo pokyčių mažiau. Reformų neišvengė ir Caddy salonas, kuris dabar yra gerokai dailesnis, medžiagos išsiskiria aukšta kokybe, viduje daug daiktadėžių. Viduje jautiesi ne kaip komerciniame automobilyje, o kaip komfortiškame vienatūryje. ESP sistema pagaliau įtrauktą į standartinės įrangos sąrašą.
Jokių sunkiojo transporto požymių: viduje atnaujintas Volkswagen Caddy primena puikų komercinį Golf modelį
Taip jis važiuoja
Caddy pasižymi geru valdomumu, tikslia vairo sistema, komfortiška važiuokle. Jis prarado grubaus komercinio automobilio įvaizdį ir tapo labiau panašus į savo brolį Touran vienatūrį. Į atnaujintą modelį montuojami visai nauji arba atnaujinti varikliai. Gamintojas teigia, kad jų degalų sąnaudos – 20 procentų mažesnės nei iki buvo šiol. Labiausiai džiugina 1.6 TDI variklis: jis tylus, taupus ir užtikrina pakankamą dinamiką.
Išvada
Ar verta pirkti šį automobilį? Jeigu kalbėsime apie krovininį VW Caddy, tai jis beveik be konkurencijos. Patogus, taupus – tikra smulkių verslininkų ir didelių įmonių vadybininkų svajonė. Ką daryti šeimoms, kurioms reikia tokio tipo automobilio ir jos gali sau leisti mokėti tokią pinigų sumą? Ar jis atitinka šeimos poreikius? Į šį klausimą, žinoma, reikėtų atsakyti “Taip”. Palyginti su Touran jūs sutaupysite 15 tūkst. litų.
Daug erdvės: bagažinės viduje telpa iki 3700 litrų
1