2010 Rugpjūčio 28

Saab 9-5

“Saab” – vilties išlikti yra!

veidas.lt

"Veido" archyvas

Penkių metrų ilgio Saab 9-5 pretenduoja vadintis aukščiausios klasės atstovu

Gaminsime, nebegaminsime, vėl gaminsime – taip “Saab” blaškėsi kelerius metus. Naujasis 9-5 modelis yra paskutinė sirguliuojančios markės viltis, kurią koncernas “General motors” pardavė sportinių automobilių gamintojui “Spyker” (Olandija).

Vidus

Naujasis Saab 9-5 – tai įspūdingas automobilis, sukonstruotas Opel Insignia pagrindu. Jis gali turėti labai turtingą komplektaciją: aktyviai reguliuojamą važiuoklę, važiavimo juostos išlaikymo asistentą ir visus varančiuosius ratus.

"Veido" archyvas

Ventiliatoriaus grotelių išdėstymas ir forma – originalus sprendimas. Vairas paimtas iš “Opel” detalių dizaino

Vairuotojo vieta įrengta taip, kad automobilyje būtų juntama senoji Saab dvasia. Užvedimo raktelis užleido vietą moderniam “Start” mygtukui, bet vis dėlto jis sumontuotas centrinėje konsolėje, kaip būdinga Saab modeliams – šalia pavarų perjungimo svirtelės. Dėl daugybės mažų jungiklių viduje galima pasimesti, o oro kondicionavimo sistemos valdymo algoritmą sunku suprasti.

Valdomumas

Silpniausias160 AG dyzelinis variklis dirba tyliai ir galingai. Tačiau sintetinis vairo sistemos darbas netikslus ir vairuotojui tenka koreguoti važiavimo kryptį. 9-5 yra penkių metrų ilgio ir turi didelį atstumą tarp ašių – atrodo toks laivas turėtų plaukti ramiai ir komfortiškai. Tačiau didžiojo Saab pakaba nėra švelni ir nepritaikyta prastesniems keliams, ji nesugeria smulkių duobių ir tai jaučia keleiviai. Šiam automobiliui išties stinga subtilaus suderinimo – važiuoklė per kieta.

Kur kas tobuliau važiuoja 300 AG variklį turintis geriausios komplektacijos modelis su aktyviu amortizatorių reguliavimu. Komforto režimu šis  9-5 važiuoja švelniai, o sportiniu, kaip ir dera – kietokai. Tačiau šios reguliuojamos pakabos negalima užsisakyti su silpniausiu dyzeliniu varikliu.

Tad kokie yra naujojo Saab šansai? Šis automobilis turi tvirtą charakterį, ir tai yra didžiausias jo privalumas. Agregatai, techniniai sprendimai ir apdaila – Opel lygio, iki Audi ir BMW dar labai toli. Įsigydamas naująjį Saab pirkėjas demonstruotų didelį pasitikėjimą savimi: 9-5 su dyzeliniu varikliu kainuoja nuo 106 tūkst. eurų, o tai gerokai brangiaus nei tokios pat komplektacijos Opel Insignia, tačiau šiek tiek pigiau Audi A6 TDI.

Ar aš dar galiu pirkti Saab?

Naujojo 9-5 kainoraščiai jau išspausdinti, katalogus galima parsisiųsti (www.saab.de), garantija pasirūpinta, taigi norintiems įsigyti Saab Europoje nėra jokių kliūčių. Ar jo vertė bus stabili, iš anksto niekas nežino, todėl jį perkantys turėtų ilgai juo važinėti. Kada Saab 9-5 pasirodys Lietuvoje dar nežinoma.

Išvada

“Saab” grįžta. Naujasis 9-5 tikrai patrauklus modelis. Tik didžiajam švedui stinga techninės kompetencijos. Jo agregatai ir dauguma detalių pasiskolinti iš “Opel”, todėl aukščiausioje klasėje jis dar negali būti šviesuliu.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...