2011 Rugsėjo 18

„DACIA“: asortimentas visiems vairuotojams

veidas.lt

„Dacia“ tiesiogine prasme sukrėtė automobilių pasaulį nepertraukiamu netikėtumų ir naujovių srautu, tačiau niekada nenuklydo nuo tų vertybių, kurios padėjo susikurti sėkmę – nesudėtingų, išskirtinių ir patikimų automobilių prekybos patraukliomis kainomis.

 

Dabartinis „Dacia“ automobilių asortimentas nuo „Duster“ iki „Sandero“ yra skirtas patenkinti plataus spektro klientų poreikius.

 

Visose šalyse, kuriose yra parduodamas, „Dacia Duster“ mėgaujasi sėkme kaip universalus, patikimas ir patrauklus visureigis už „Dacia“ kainą.

 

PLATUS PRODUKTŲ ASORTIMENTAS

Vos per septynerius metus „Dacia“ prekės ženklas pasiekė komercinę sėkmę. Su kiekvienu naujai išleistu modeliu prekės ženklo patrauklumas vis didėja ir nauji vartotojai užkariaujami dėl teisingo tvirtų prekybos rodiklių ciklo, plečiant gero kainos ir kokybės santykio produktų asortimentą bei toliau augant Europoje ir Viduržemio jūros regione.

 

Automobiliai visiems…

Dėl linijos, kurią sudaro „Logan“, „Logan MCV“, „Logan Van“, „Logan Pick-up“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ bei neseniai pristatytas „Duster“, „Dacia“ asortimentas tinka visų tipų klientams, turintiems įvairiausių poreikių, o prekės ženklo istorija pasižymi trimis išskirtiniais automobilių pristatymais.

2004 m. „Logan“ pateikė vertingą pasiūlymą – neprilygstamos salono erdvės ir aukščiausios patikimumo klasės automobilį už itin patrauklią kainą. 2008 m., išleidus „Sandero“, buvo pristatytas naujas požiūris į automobilio pirkimą – „pirk protingai“. Po metų išleistam „Sandero Stepway“ dėl gražaus eksterjero ir gausios įrangos netruko išsikovoti vietos tarp „brolių ir seserų“. Šiandien „Sandero Stepway“ pardavimai sudaro 40–60 proc. visų „Sandero“ pardavimų keliose rinkose. 2010 m. pasirodžius „Duster“, „Dacia“ žengė dar vieną žingsnį pirmyn įrodžiusi, kad prekės ženklo modeliai yra patrauklūs ne tik turiniu, bet ir stiliumi.

 

Plataus modelių pasirinkimo „Dacia“ asortimentą papildo ir su SND suderinamas variantas, unikalus Europoje. Iš tiesų „Dacia“ yra vienintelė automobilių gamintoja, prekiaujanti visų savo modelių variantais su SND. Klientus traukia mažos eksploatacinės išlaidos bei greita investicijų grąža ir, nors tam tikros mokesčių lengvatos greitai baigsis, SND varomi „Dacia“ modeliai vis dar lieka protingu pirkiniu ekologiškai sąmoningiems pirkėjams, ieškantiems gamykloje sumontuotos sistemos kokybės ir patikimumo.

 

Šiuo metu „Dacia“ asortimentas platinamas daugiau negu 35 šalyse, ypač Europoje ir tose šalyse, kurios ribojasi su Viduržemio jūra. Nuostata projektuojant automobilius atsižvelgti į skirtingose rinkose taikomus apribojimus yra skirta siekiant kuo geriau patenkinti klientų poreikius. Per pirmąjį 2011 m. pusmetį buvo parduota daugiau nei 177 000 „Dacia“ automobilių.

 

lūkesčiai užkariauti naujas rinkas

„Dacia“ sėkmė leido išplėsti kompanijos asortimentą, reaguojant į susidomėjimą ir lūkesčius, kuriuos jis sukėlė, o prekės ženklo plėtros strategija yra pagrįsta asortimento plėtra lygiagrečiai tarptautinei plėtrai.

 

2012 m. „Dacia“ yra pasiruošusi pristatyti tris naujus produktus – naują šeimyninį automobilį, mažą šeimyninį furgoną ir mažą furgoną.

 

Kitas nekantriai laukiamas artėjantis įvykis – „Dacia“ prekės ženklo įžengimas į Jungtinę Karalystę ir Airiją 2013 m. sausį. Atskaita iki vieno britų rinkos labiausiai laukiamų automobilių pasirodymo jau vyksta, proceso žvaigždė bus „Dacia Duster“ – pirmasis ten parduodamas automobilis.

 

DACIA DUSTER“: DIDŽIULIS POVEIKIS AUTOMOBILIŲ RINKAI

 

„Duster“, 2010 m. balandį pristatytas visureigis, tapo šeštuoju „Dacia“ asortimento modeliu. Jis, labai sėkmingas visose šalyse, kuriose yra parduodamas, plačiai pripažintas žiniasklaidos, jau nekalbant apie daugybę laimėtų apdovanojimų ir daug gerų atsiliepimų iš klientų visame pasaulyje, tapo nauja gaire automobilių gamybos pasaulyje.

 

Dacia Duster“ – universalus ir patrauklus visureigis

Patikimas, originalus, lengvai vairuojamas „Dacia Duster“ metė iššūkį nusistovėjusiam mąstymui. 4×4 arba 4×2 transmisijos (asortimente yra ir su SND suderinamas variantas) automobilis pasižymi neprilygstama salono erdve pagal kainą ir puikia galimybe važiuoti bekele.

  • Nuo modelio išleidimo pradžios įregistruota jau daugiau negu 150 000 „Dacia Duster“.
  • Europoje per pirmą 2011 m. pusmetį parduota daugiau negu 70 000 „Dacia Duster“ automobilių.
  • Prancūzijoje ir Vokietijoje „Dacia“ visureigių pardavimai sudarė atitinkamai 27 400 ir 12 000 per pirmąjį 2011 m. pusmetį.

 

Jo kaina, salono erdvė, kokybė ir likutinė vertė pelnė daugybę šakos apdovanojimų:

  • Autobest 2011“ apdovanojimą už geriausią 2010 m. automobilio paketą Vakarų Europai;
  • Trophée de l’Argus“ (šeimos automobilių klasė) Prancūzijoje. Šiuo prizu atsižvelgiama į tokius kriterijus, kaip naujo automobilio pirkimo kaina, eksploatavimo išlaidos vienam kilometrui, likutinė vertė, kuro suvartojimas ir draugiškumas vairuotojui;
  • 2011 m. likutinės vertės čempiono“ titulas (SUV klasė) Vokietijoje;
  • Metų automobilis“ Rumunijoje. Ši premija skiriama transporto priemonėms, turinčioms didžiausią poveikį Rumunijos automobilių rinkai, atsižvelgiant į visus segmentus.

 

 

Dacia Duster“: geriausias prekės ženklo vertybių pavyzdys

Kaip genialus, nesudėtingas ir patikimas automobilis, „Dacia Duster“ atspindi tas vertybes, kurios padėjo suformuoti „Dacia“ reputaciją. Jo atliekamas vaidmuo kasdieniame gyvenime ir vieta automobilių sporto pasaulyje paverčia jį vyraujančios prekės ženklo dvasios flagmanu.

 

Nuo ledo trasų, kuriose vyksta Prancūzijos „Trophée Andros“ čempionatas (kuriame „Dacia Duster“, vairuojamas Alain Prost, užėmė antrą vietą 2009–2010 m. ir 2010–2011 m.) iki „Rallye Aïcha des Gazeles“, vykstančio Maroko dykumos kopose (antroji ir trečioji vietos 2011 m.), „Dacia Duster“ metė daug iššūkių automobilių sportui, kurie atitinka šio prekės ženklo filosofiją. Automobilio naujausias žygdarbis – prizinė vieta JAV „Pikes Peak International Hill Climb“ trasoje. „Dacia Duster No Limit“ debiutu tapo trečioji vieta pasaulio sudėtingiausiose ir žinomiausiose „kopimo į kalną“ varžybose „Unlimited“ klasėje. Vairuojamas Jean-Philippe Dayraut, šis automobilis tik keliomis sekundėmis atsiliko nuo kitų dviejų pripažintų renginio profesionalų.

 

Šių trijų renginių bendras vardiklis – prekės ženklo polinkis autentiškiems, populiariems masiniams renginiams, kurie suteikia žiūrovams galimybę priartėti prie veiksmo.

 

„Dacia“ ambicija būti populiariu prekės ženklu, artimu klientams ir galinčiu atitikti jų poreikius bei lūkesčius – tai viso modelių asortimento „genetinis kodas“. Išdidūs „Dacia“ automobilių savininkai patys yra tiesiogiai susiję su prekės ženklo vertybėmis, jie dažnai susirenka į specialius renginius Turkijoje, Nyderlanduose ir Italijoje.

Prancūzijoje pastaruosius trejus metus „Dacia“ taip pat kvietė savo klientus į metinius „Didžiuosius piknikus“. Šiemet, gegužės 22 d., daugiau negu 7 500 žmonių (beveik 2 300 automobilių) rinkosi trijose Prancūzijos vietovėse.

 

Ir pagaliau, bet nė kiek ne mažiau svarbu tai, kad Vokietijos priešgaisrinės tarnybos pritaikė „Dacia Duster“ savo poreikiams, o tai dar geriau įrodo „Dacia“ universalumą ir faktą, kad „Dacia“ – tikrai automobilis visiems!

 

 

 

 

 

 

 

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...