Kai vokiečių koncernas „Volkswagen“ pakvietė savo produkcijos gerbėjus pasidalinti kūrybinėmis idėjomis, nedaugelis galėjo įsivaizduoti, jog tarp 119 tūkst. idėjų pasitaikys vienas iš kitų tarpo itin išsiskiriantis sumanymas – sklandančio automobilio idėja. Tačiau „Hover Car“ idėja koncernui taip patiko, jog jos pristatymui buvo sukurtas ir „Youtube.com“ patalpintas trumpas filmukas.
Unikali „Hover Car“ idėja koncerną „Volkswagen“ pasiekė pernai Kinijoje paskelbus konkursą „People‘s Car Project“. Konkurso svetainė sulaukė 33 mln. lankytojų ir daugiau kaip 119 tūkst. idėjų bei pasiūlymų. Kartu su „Hover Car“, automobilių parodoje „Auto China 2012“ bus pristatytos ir kitos netikėtos žmonių pasiūlytos koncepcijos – „Music Car“ ir „Smart Key“.
„Kūrybingos projekto „People‘s Car Project“ idėjos leido mums pamatyti Kinijos vairuotojų norus, – pasakoja „Volkswagen Group China“ dizaino direktorius Saimonas Lousbis (Simon Loasby). – Pagrindinės gairės – gaminti saugius automobilius, kurie galėtų lengvai judėti perkrautais Kinijos didmiesčių keliais ir gatvėmis. Be to, tokie automobilių dizainas turėtų pasižymėti asmeniniu, emocingu ir jaudinančiu dizainu.“