2012 m. gruodžio 21 d. Informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ Artimuosiuose Rytuose pelnė „Frost & Sullivan“ „2012-ųjų produkto inovacijos“ apdovanojimą, teikiamą už tinklo saugumo pasiekimus.
„„Huawei“ užima nemažą tinklo saugumo rinkos dalį ir aptarnauja platų klientų ratą“, – teigia „Frost & Sullivan“ generalinis direktorius Y. Shashidharas. „Mūsų įsitikinimą, kad „Huawei“ nusipelnė 2012-ųjų Artimųjų Rytų produkto inovacijos apdovanojimo už tinklo saugumo pasiekimus, sustiprino integruotas kompanijos saugumo sprendimas, kuris veikia nekenkdamas esminėms programėlėms.“
Pastaruoju metu tikslinės kibernetinės ir programėlių atakos padažnėjo ir tapo išmanesnės. „Huawei“ įžvelgė modernesnių tinklų ir saugumo sprendimų poreikį visuose verslo sektoriuose. Įmonėms skirtas „anti-DDoS“ sprendimas sulaukė verslo dėmesio – jame siūloma septynių sluoksnių gryninimo sistema, efektyviai aptinkanti ir apsauganti nuo plataus spektro grėsmių.
Skirdami apdovanojimą, „Frost & Sullivan“ pabrėžė „Huawei“ įmonėms skirtą sprendimą prieš kibernetines atakas, akcentavo stiprias kompanijos mokslinių tyrimų ir plėtros galimybes, į klientą orientuotas inovacijas, gerą kanalo struktūrą bei ekonomiškai naudingo ir efektyvaus tinklo apsaugos produktų portfelio kūrimą Artimuosiuose Rytuose. Kompanija yra įkūrusi 15 mokslinių tyrimų ir plėtros bei 25 jungtinius inovacijų centrus visame pasaulyje, trys iš jų įsteigti Artimuosiuose Rytuose.
„Virtualios ir mobiliojo ryšio technologijos tampa labiau integruotomis organizacijos verslo modelio dalimis, tai atspindi įmonės tinklo saugumo reikalavimai. Nauji vartotojai, integruoti asmeniniai mobilieji įrenginiai, debesų kompiuterijos atsiradimas prisidėjo prie visa apimančių saugumo sprendimų poreikio, kuriuos siūlo „Huawei““, – teigia „Huawei“ viceprezidentas pardavimams Artimuosiuose Rytuose Joe So.
„Frost & Sullivan” vertinimo kriterijus sudaro keturios pagrindinės kategorijos: produktų naujovės, moderniausių technologijų diegimas produkte, pridėtinę vertę kuriančios funkcijos ir gebėjimas didinti kliento investicijų grąžą.
Apie „Huawei Device“
„Huawei Device” yra įsitikinę, kad kiekvienas žmogus gali būti informacijos centras, o pasaulis būtų geresnė vieta, jei ryšio ir informacijos barjerai būtų nugriauti. Geras mobiliųjų telefonų portfelis, plačiajuosčio ryšio prietaisai ir namų įrenginiai liudija apie kompanijos dėmesį klientams ir jos įsipareigojimą teikti patogią mobiliojo interneto patirtį pasitelkiant nuolatines inovacijas. Remdamasi sėkminga jau daugiau nei du dešimtmečius vystoma veikla informacijos ir komunikacijos pramonėje, kanalo patirtimi, veiklos pajėgumais ir tarptautinių partnerių ištekliais, „Huawei Device“ transformuojasi iš vienu sandoriu milijonus įrenginių didelėms įmonėms parduodančios kompanijos į prekės ženklą „iš verslo į žmones“, tiesiogiai parduodama įrenginius milijonams žmonių. 2011 metų pabaigoje kompanijos produktai buvo parduodami daugiau nei 500 operatorių visame pasaulyje. Daugiau informacijos rasite „Huawei Device” svetainėje www.huaweidevice.com
Informacija apie „Huawei Device“ nuolat atnaujinama:
„Facebook“ puslapyje: www.facebook.com/HuaweiDeviceLietuva
„Twitter“ tinkle: www.twitter.com/HuaweiDevice
„YouTube“ kanale: www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo
„Flickr“: www.flickr.com/huaweidevice