Trejus metus nuo „Michelin“ padangų įsigijimo dienos jų savininkai nemokamai gali naudotis „Michelin“ klientų aptarnavimo programa, suteikiančia klientui trejopą pagalbą kelyje ir užtikrinančia didesnį jo mobilumą. Tai pagalba pradūrus padangą, pasibaigus degalams, praradus automobilio, taip pat gyvenamosios vietos, raktus. Kompanijos „Michelin“ duomenimis, būtent su šiomis kliūtimis vairuotojai kelyje susiduria dažniausiai.
Pasinaudoti trejopą pagalbą teikiančia „Michelin“ klientų aptarnavimo programa bet kuriuo paros ir metų laiku galima ne tik Lietuvoje, bet ir atostogaujant ar viešint kitose Europos šalyse ir pasirinktose šalyse už Europos ribų – visur, kur galioja žalia automobilio draudimo kortelė.
Nemokamos pagalbos „Michelin“ padangų savininkai gali kreiptis Austrijoje, Albanijoje, Andoroje, Belgijoje, Baltarusijoje, Bulgarijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Šveicarijoje, Kipre, Čekijoje, Vokietijoje, Danijoje, Ispanijoje, Estijoje, Prancūzijoje, Suomijoje, Didžiojoje Britanijoje, Graikijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Italijoje, Izraelyje, Irane, Airijoje, Islandijoje, Liuksemburge, Lenkijoje, Latvijoje, Maltoje, Maroke, Moldovoje, Makedonijoje, Norvegijoje, Olandijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Švedijoje, Serbijoje ir Juodkalnijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Tunise, Turkijoje ir Ukrainoje.
„Michelin“ klientų aptarnavimo programą sudaro:
Pagalba „Degalai“
Pasibaigus degalams „Michelin“ klientas gali paskambinti specialiu pagalbos numeriu (+370 5 2199768). Atsiliepęs specialistas pasirūpins, kad jam būtų atvežtas artimiausiai degalinei pasiekti reikalingas degalų kiekis. „Michelin“ klientas turės sumokėti tik už degalus. Pagalba „Michelin“ klientams teikiama ir įsipylus netinkamos rūšies degalų. Tokiu atveju organizuojamas paskambinusio kliento automobilio nuvilkimas į artimiausią automobilių servisą, kuriame galėtų būti pakeisti degalai. „Michelin“ padengia automobilio vilkimo išlaidas. Be to, ramiai ir saugiai jaučiasi kiti automobilio keleiviai, nes bendrovė pasirūpina, kad jie būtų nemokamai nuvežti ten, kur velkamas jų automobilis. |
Pagalba „Rakteliai“
Pametus arba vagystės atveju netekus namų ar buto raktų, taip pat galima kreiptis į kompanijos „Michelin“ specialistus. Bendrovė padengia įgalioto atidaryti duris specialisto iškvietimo išlaidas. Pametus automobilio raktelius, organizuojamas automobilio nuvilkimas į artimiausią automobilių servisą ir padengiamos vilkimo išlaidos. Kliento pageidavimu automobilis gali būti nuvilktas ir iki jo namų ar saugomos automobilių stovėjimo aikštelės, jei šis atstumas nėra didesnis už atstumą iki automobilių serviso. |
Pagalba „Padangos“
Jei praduriama ar kitokiu būdu pažeidžiama padanga, „Michelin“ klientas gali kreiptis pagalbos, surinkęs „Michelin“ klientų aptarnavimo programos kortelėje nurodytą telefono numerį, padiktavęs operatorei kortelės numerį ir paaiškinęs, kaip jį surasti. „Michelin“ įsipareigoja nemokamai per valandą pakeisti sugadintą ratą atsarginiu arba nuvilkti automobilį iki artimiausio „Michelin“ padangų aptarnavimo centro. |
„Michelin“ klientų aptarnavimo programa, suteikiančia patogias ir profesionalias padangų aptarnavimo bei kitas paslaugas kelyje, gali naudotis „ Michelin“ klientai, turintys „Michelin“ klientų aptarnavimo kortelę. Ji išduodama, įsigijus keturias „Michelin“ lengvojo automobilio ar visureigio padangas ir užpildžius specialią formą, kuri yra „Michelin“ interneto svetainėje www.michelin.lt. Kortelė galioja, kai ant automobilio yra sumontuotos. visos keturios „Michelin“ padangos.