2011 m. „Renault-Nissan“ aljansas pardavė rekordinį skaičių transporto priemonių – 8 029 222, t. y. 10,3 proc. daugiau nei 2010 m. Daugiausiai prie to prisidėjo stiprūs pardavimai besivystančiose rinkose ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Pardavimai augo trečius metus iš eilės. „Renault“ visame pasaulyje pardavė 2 722 062 transporto priemones – 3,6 proc. daugiau nei 2010 m. „Nissan“ pardavė 4 669 981 vnt., 14,4 proc. daugiau. „AvtoVAZ Lada“ rezultatas – 637 179 parduoti vnt., t. y.10,9 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
2011 m. „Renault-Nissan“ aljansas užėmė 10,7 proc.1 pasaulinės rinkos, ankstesniais metais ši dalis sudarė 10,3 proc.
„Aljansas susikrovė kapitalą iš Jungtinių Amerikos Valstijų ekonomikos atsigavimo ir įgijo reikšmingą rinkos dalį regionuose, kurie 21-jame amžiuje bus augimo variklis“, – sakė „Renault-Nissan“ aljanso generalinis direktorius Carlos Ghosn. – „Dviženklis pardavimų augimas yra ryškus judėjimas į priekį – ypač tokiais metais, per kuriuos teko susidurti su žemės drebėjimu ir cunamiu Japonijoje, labai stipria jena ir finansine suirute Europoje.“
Svarbiausi „Renault“ grupės įvykiai
2011 m. „Renault“ pardavimai visame pasaulyje buvo rekordiniai – 2,7 mln. vienetų. Tai 3,6 proc. didesnis rezultatas už buvusį ankstesniais metais. 43 proc. šių pardavimų buvo už Europos ribų, kur buvo parduotas rekordinis skaičius – 1 172 686 – transporto priemonių, t. y. buvo fiksuotas 19,2 proc. augimas, prie kurio daugiausiai prisidėjo tokios greitai augančios rinkos, kaip Rusija (+ 40 proc.), Turkija (+ 13 proc.) ir Lotynų Amerika (+ 10 proc.).
Vertinant pardavimus pagal prekės ženklą, lyderiu buvo „Renault“ su 2 260 694 parduotais vnt. (6,8 proc. daugiau negu ankstesniais metais), kurie sudarė 83 proc. grupės pardavimų. „Dacia“ pardavimai sumažėjo 1,8 proc. dėl cunamio Japonijoje sukeltų tiekimo apribojimų. „Renault Samsung Motors“ krito 27 proc.
2011 m. šešios iš dešimtuko grupės rinkų buvo už Europos ribų – Brazilija pakeitė Vokietiją, buvusia antrąja didžiausia „Renault“ rinka po Prancūzijos. „Renault“ pardavimai 3 proc. kilusioje Brazilijos, kur 2013 m. planuojama plėsti gamybos pajėgumus, rinkoje augo 21 proc. iki rekordinių 194 300 vnt. „Renault“ rinkos dalis buvo 5,7 proc., 0,9 proc. didesnė nei 2010 m., tą lėmė tokių modelių kaip „Sandero“ hečbeko bei „Logan“ ir „Clio“ paklausa.
Rusijoje tiek „Renault“ pardavimai, tiek užimama rinkos dalis buvo rekordiniai. Pardavimai šoktelėjo 60 proc. iki 154 734 vnt., tai leido Rusijai tapti greičiausiai augusia „Renault“ rinka. Rinkos dalis, lyginant su ankstesniais metais, augo 0,7 proc. punkto iki 5,8 proc. Didžiausią pardavimų dalį sudarė „Logan“, „Sandero“ ir prabangus sedanas „Fluence“.
Nepaisant ekonominio nepastovumo ir silpnėjančio vartotojų pasitikėjimo Europoje, „Renault“, užimdama 8,6 proc. keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalies, išliko antruoju prekės ženklu. Geriausiai parduodami keleiviniai automobiliai Europoje buvo vidutinio dydžio „Megane“, „Clio“ ir „Twingo“ mini automobilis. „Renault“ keturioliktus metus iš eilės buvo Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderė, užimdama 15,6 proc. rinkos dalies.
Svarbiausi „Nissan“ įvykiai
„Nissan“ 2011 m. pasiekė rekordinius pasaulinius pardavimus – 4,67 mln. vnt., t. y. 14,4 proc. daugiau lyginant 2010 m.
Kinijoje, didžiausioje „Nissan“ rinkoje, kompanijos pardavimai buvo rekordiniai – kilo 21,9 proc. ir pasiekė 1 247 738 vnt., tokius rezultatus lėmė stiprūs „Sunny“ ir „Teana“ sedanų pardavimai.
Amerikoje „Nissan“ pardavimai taip pat buvo rekordiniai: Šiaurės, Centrinėje ir Pietų Amerikoje buvo parduota 1 561 230 vnt. (17,2 proc. daugiau negu ankstesniais metais) „Nissan“ ir „Infiniti“ prekės ženklų automobilių. „Nissan“ prekės ženklas užėmė 7,5 proc. rinkos dalies (0,6 proc. punkto augimas) ir tapo antruoju Azijos automobilių prekės ženklu regione.
Daugiausia pelno buvo gauta Jungtinėse Amerikos Valstijose, Meksikoje ir Brazilijoje. Rekordiniai pardavimai Jungtinėse Amerikos Valstijose siekė 1 042 534 vnt., t. y. 14,7 proc. daugiau lyginant su 2010 m. Populiariausi automobiliai buvo kompaktinis „Versa“ ir lengvasis visureigis „Rogue“. „Nissan Altima“ sedano pardavimai taip pat buvo stiprūs – automobilis vienas geriausiai parduodamų šalyje. Rinkos dalis Jungtinėse Amerikos Valstijose augo iki 8,2 proc.
Meksikoje, kur palaikydama spartų augimą Amerikoje 2013 m. „Nissan“ atidarys trečią gamyklą, pardavimai augo 18,6 proc., o rinkos dalis – iki rekordinių 24,8 proc.
Brazilijoje, kur 2014 m. Resende „Nissan“ planuoja pastatyti pirmąją savo gamyklą, „Nissan“ pardavimai beveik padvigubėjo iki 67 097 vnt. 2011 m. „Nissan“ buvo greičiausiai Brazilijoje augęs automobilių prekės ženklas.
Japonijoje „Nissan“ pardavimai siekė 591 312 vnt., 8,4 proc. mažiau palyginus su ankstesniais metais. Rinka taip pat mažėjo 15 proc. „Nissan“ rinkos dalis augo vienu proc. punktu iki 14 proc. Geriausiai parduodamas vienatūris šalyje buvo „Nissan Serena“ – parduoti 84 359 vnt.
Europoje „Nissan“ pardavimai buvo rekordiniai – 695 703 vnt., t. y. 25,4 proc. daugiau lyginant su ankstesniais metais. Tokius rezultatus padėjo pasiekti sparčiai išaugusi „Qashqai“ ir „Juke“ visureigių paklausa. Užimama rinkos dalis kilo iki rekordinių 3,7 proc. nuo 3,1 proc., užfiksuoto 2010 m. Rusijoje, geriausioje prekės ženklo rinkoje Europoje, pardavimai kilo 73,1 proc. – beveik 60 000 vnt.
Svarbiausi „AvtoVAZ Lada“ momentai
Rusijos numeris vienas automobilių gamintojas „AvtoVAZ“ 2011 m. pardavė 637 179 vnt. transporto priemonių, t. y. 10,9 proc. daugiau palyginus su ankstesniais metais.
Rusijoje buvo parduoti 578 387 vnt., t. y. 10,6 proc. daugiau nei 2010 m. Pasaulinė rinkos dalis buvo 0,9 proc., o dalis Rusijoje sudarė 21,6 proc.
Svarbiausi momentai, susiję su nuline emisija
Spalį „Renault“ pradėjo pardavinėti „Kangoo Z.E.“, mažą furgoną, kuri buvo išrinktas „Tarptautiniu metų furgonu 2012“. Verslo klientai jau užsisakė daugiau negu 15 000 „Kangoo Z.E.“ savo automobilių parkams. Gruodį „Renault“ pradėjo pardavinėti „Fluence Z.E.“, visiškai elektrinį prabangų automobilį, sukurtą remiantis standartiniu „Fluence“ sedanu.
2012 m. pavasarį „Renault“ pristatys „Twizy“ – nulinės emisijos miesto transporto priemonę, o antrojoje metų pusėje – nulinės emisijos mažagabaritį dvejų durų automobilį „ZOE“.
2011 m. „Nissan“ pardavė daugiau negu 22 000 „Nissan LEAF“ šeimos hečbekų – automobilis tapo visų laikų geriausiai parduodamu elektromobiliu. „Nissan“ jį pradėjo pardavinėti 2010 m. gruodį. 2011 m. „Nissan LEAF“ laimėjo „Pasaulio metų automobilio“, „Japonijos metų automobilio“ ir „Europos metų automobilio“ apdovanojimus.
Daugiau negu 80 proc. „Nissan LEAF“ savininkų Jungtinėse Amerikos Valstijose anksčiau neturėjo „Nissan“. 2012 m. „Nissan“ plės „LEAF“ prieinamumą visose 50 Amerikos valstijų ir daugiau Europos šalių.
Aljansas yra vienintelis automobilių gamintojas, turintis pilną nulinės emisijos automobilių, kurie gali būti įkraunami visiškai atsinaujinančia energija, šeimą. Iki 2016 m. aljansas planuoja parduoti 1,5 mln. visų prekės ženklų nulinės emisijos automobilių
###
Top 10 aljanso rinkų
|
Viso pardavimai |
Rinkos dalis (%) |
Kinija |
1 272 013 | 7,4 % |
JAV |
1 042 534 | 8,2 % |
Rusija* | 878 990 | 32,9 % |
Prancūzija |
767 263 | 29,2 % |
Japonija |
594 368 | 14,1 % |
Vokietija |
254 425 | 7,5 % |
Meksika | 247 872 | 27,4 % |
Brazilija |
261 568 | 7,7 % |
Italija |
193 375 | 10,1 % |
Pietų Korėja |
115 182 | 7,4 % |
*Įskaitant „Lada“
Top 10 „Renault“ rinkų
|
Viso pardavimai |
Rinkos dalis (%) |
Rusija* | 733 121 | 27,4 % |
Prancūzija |
689 022 | 26,1 % |
Brazilija | 194 300 | 5,7 % |
Vokietija |
181 176 | 5,3 % |
Turkija |
140 827 | 16,3 % |
Italija |
122 920 | 6,4 % |
Pietų Korėja** | 109 221 | 7,0 % |
Argentina |
106 040 | 13,0 % |
Ispanija |
99 092 | 10,9 % |
Iranas | 93 578 | 5,9 % |
* „Renault“: 154 734 vienetai; „Lada“: 578 387 vienetai
** „Renault Samsung Motors“
Top 10 „Nissan“ rinkų
Viso pardavimai |
Rinkos dalis (%) | |
Kinija |
1 247 738 | 7,3 % |
JAV |
1 042 534 | 8,2 % |
Japonija | 591 312 | 14,0 % |
Meksika |
224 740 | 24,8 % |
Rusija |
145 869 | 5,5 % |
Jungtinė Karalystė |
107 463 | 4,9 % |
Kanada |
84 665 | 5,3 % |
Prancūzija |
78 241 | 3,1 % |
Vokietija |
73 249 | 2,2 % |
Italija |
70 455 | 3,7 % |
1 Bendri keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai pagrįsti „Renault“ apskaičiuotais 74 793 900 vnt. 2011 m.
Sveiki,
E-sim – tai galimybe buti tuo, kuo nori – stipriu karininku, protingu politiku, garsiu žurnalistu ar turtingu verslininku! Istok i karini buri, rašyk laikrašti, ikurk imone ir idarbink i ja žmones, prisijunk prie partijos ir buk seimunu, ar net prezidentu! Svarbiausia, visa tai gali daryti už tevyne – Lietuva! e-sim.org/lan.25797/