„Renault-Nissan Alliance” siekis skatinti lyčių lygybę ženkliai pakeitė moterų padėtį „Renault” ir „Nissan” kompanijose.
Deauvellyje, Prancūzijoje, vykstančios tarptautinės konferencijos „Women’s Forum for the Economy and Society” metu aljansas paskelbė metinį lyčių lygybės pokyčių įvertinimą. Šiuo kasmetiniu renginiu siekiama suvienodinti moterų padėtį pramonėje, politikoje, akademinėje bei visuomeninėje sferoje.
2012 m. pokyčiai „Renault” ir „Nissan” kompanijose:
● Dvi iš dešimties „Renault” vykdomojo komiteto narių yra moterys – pasaulio automobilių pramonėje „Renault“ turi vieną didžiausių aukščiausio lygmens vadovių postus užimančių moterų procentą. Šios vadovės – žmogiškųjų išteklių viceprezidentė Marie-Françoise Damesin ir generalinio direktoriaus biuro viceprezidentė Mouna Sepehri.
● Moterys užima 15 proc. svarbiausių „Renault” vadovų postų.
● Iš viso „Renault” kompanijoje dirba 17 proc. moterų, o gamybos srityje šis rodiklis siekia 14 proc.
● Moterys sudaro 34 proc. darbuotojų automobilių salonuose Prancūzijoje – tai yra dvigubai daugiau lyginant su 2009 metais. „Renault” siekia, kad moterys užimtų 50 proc. visų naujų su pardavimu susijusių darbo vietų.
● „Renault” padalinys „Dacia” Prancūzijoje jau pasiekė tikslą įdarbinti moteris bent pusėje naujų darbo vietų prekybos srityje. 2012 metais moterys sudaro 80 proc. naujų darbuotojų pardavimų srityje.
● „Renault” įkūrė vidinį profesionalų tinklą „Women@Renault”, kuriame yra 3300 narių ir vietinės 11 šalių bendruomenės. Šis tinklas yra platesnės „Renault” socialinės atsakomybės strategijos dalis, kuria siekiama didinti lyčių įvairovę visose pozicijose tarptautiniu mastu.
● Moterys užima 7 proc. aukščiausio lygmens „Nissan” vadovų postų visame pasaulyje (lyginant su 4 proc. 2009 metais).
● Japonijoje moterys sudaro 4 proc. „Nissan” aukščiausio lygmens vadovų postų, lyginant su 3 proc. prieš metus.
● Japonijoje moterys užima 6,7 proc. „Nissan” vadovų arba aukštesnių postų, nors daugiau nei 5 tūkst. darbuotojų turinčių Japonijos kompanijų vidurkis siekia vos 2,9 proc. (Japonijos Sveikatos, darbo ir socialinės apsaugos ministerijos duomenimis).
● Japonijos moterų inovacijų tinklas („Japan Women‘s Innovative Network“) skyrė „Nissan” apdovanojimą už įvairovę „Nissan” antrą kartą sulaukia apdovanojimo iš ne pelno siekiančios organizacijos, vertinančios kompanijas pagal požiūrį į įdarbinimą, įgūdžių tobulinimą ir karjeros galimybes moterims.
Pasiryžimas didinti lyčių lygybę ir įvairovę
„Renault” plečiant veiklos sritį, vadovų komandos sudėtis tampa vis įvairesnė. Strategiškai svarbiuose „Renault” postuose dirba 15 skirtingų tautybių vadovai, tarp kurių – Prancūzijos, Ispanijos, Japonijos, Brazilijos ir Vokietijos piliečiai.
„Nissan” turi vieną įvairiausių vadovų komandų Japonijoje ir pasaulinių automobilių gamintojų tarpe. 48 proc. iš 100 aukščiausio lygmens postų užima iš 15 skirtingų užsienio šalių kilę vadovai: Prancūzijos, Australijos, Brazilijos, Kanados, Kinijos, Indijos, Italijos, Nyderlandų, Ispanijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Airijos, Argentinos ir Lenkijos.
„Renault-Nissan Alliance” žmonės yra įdarbinami ir keliami pareigose remiantis talentu ir pagrįstais gebėjimais, o ne lytimi, kilmės šalimi ar kitais veiksniais”, – sakė aljanso valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Carlosas Ghosnas. „Mes kuriame įvairiausią automobilių industrijoje komandą – vietą, kur kiekvienoje srityje skatinama įvairovė ir laukiami daug siekiantys žmonės.“