„Toyota“ prekės ženklo vertė padidėjo 17 % ir „Interbrand“ paskelbtos 2013 m. geriausių pasaulinių prekės ženklų (angl. „Best Global Brands“) ataskaitos duomenimis toliau pirmauja automobilių sektoriuje bei, kaip ir praėjusiais metais, išlieka geriausiųjų dešimtuke. Šiuo metu „Toyota“ prekės ženklas vertinamas 35 346 milijonais (35,346 mlrd.) JAV dolerių.
Anot „Interbrand“, „Toyota“ prekės ženklo vertės didėjimą nulėmė bendrovės pirmavimas hibridinių automobilių srityje ir itin geri pardavimų rezultatai visame pasaulyje bei dedamos pastangos bendraujant su klientais.
Birželio mėn. „Interbrand“ trečius metus iš eilės paskelbė „Toyota“ geriausiu pasauliniu ekologišku prekės ženklu (angl. „Best Global Green Brand“) visose rinkose. Tai padaryta lyginant realias bendrovės pastangas aplinkosaugos srityje ir tų pastangų suvokimą tarp vartotojų.
Bendrovės prekės ženklo įvertinimui didelę įtaką ir toliau daro visiškai hibridinio pionieriškojo „Toyota Prius“ ir bendri hibridinių automobilių pardavimai. Visame pasaulyje jau parduota daugiau nei trys milijonai „Toyota Prius“ automobilių, o apskritai, visiškai hibridinių automobilių parduota apie 5,5 milijono.
Nuo to laiko, kai 2000 m. „Prius“ buvo pirmą kartą pristatytas rinkoje, Europoje parduota daugiau nei 600 000 „Toyota“ ir „Lexus“ visiškai hibridinių automobilių. Šiais metais „Toyota“ priklauso 75 % Europos hibridinių automobilių rinkos dalis. Hibridiniai automobiliai sudaro 18 % visų „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių pardavimo apimties.
Iki 2015 m. pabaigos „Toyota“ visame pasaulyje pristatys 15 naujų arba iš naujo suprojektuotų hibridinių gaminių, įskaitant kuro elementais varomą modelį.
ISO sertifikatą gavusi „Interbrand“ vertinimo metodologija „Best Global Brands“ analizuoja įvairius būdus, kokią naudą prekės ženklui gali duoti organizacija – nuo klientų lūkesčių patenkinimo iki ekonominės vertės didinimo.