Artėjant 64-ajai Frankfurto automobilių parodai „Renault“ atskleidžia naujausio koncepcinio modelio „FRENDZY“ detales.
Po „DeZir“ atskleistos „meilės iš pirmo žvilgsnio“ sąvokos, pasaulio atradimo su „Captur“ ir šeimos sukūrimo su „R-Space“, „FRENDZY“ pristato darbo pasaulį. Tai – ketvirtasis žingsnis „Renault“ dizaino strategijoje, grįstoje skirtingomis žmogaus gyvenimo ciklo stadijomis.
Naujausias koncepcinis automobilis, kuris bus gaminamas vadovaujant Laurens van den Acker, yra ideali daugiafunkcinė transporto priemonė. Komercinis verslo automobilis, kurį taip pat puikiai galima naudoti kaip patogų keleivinį automobilį, tenkina ir verslo klientų, ir šeimų poreikius.
Elektra varomas „FRENDZY“ – visavertis biuras ant ratų, turintis naująjį „BlackBerry PlayBook“ planšetinį kompiuterį – demonstruoja naująją „Renault“ dizaino kalbą.
„Renault“ Dizaino vyriausias viceprezidentas Laurens van den Acker teigia: „FRENDZY“ yra ketvirtasis automobilis, iliustruojantis naująją „Renault“ dizaino strategiją – seriją, kurią pradėjo „DeZir“, tęsia „FRENDZY“, užimdamas originalią ir novatorišką poziciją lengvųjų komercinių automobilių pasaulyje, kuris yra svarbus „Renault“.“
Daugiau šia tema: