BMW 530d
“Dyzelinis BMW 530 sedanas tiesiog provokuoja važiuoti greičiau, tačiau aš iš jo visų “arklių” neišspaudžiu,” – sako “Krasta Auto” vadovė Asta Bagdonavičienė.
Žmogus, kuris vadovauja BMW salonui Lietuvoje, tikrai gali rinktis širdžiai mieliausią bavarų automobilį. Šiuo metu, pasak Astos, toks yra BMW 530d. Tai visiškai naujas vokiečių darbas, kuris mūsų šalies salonuose pasirodė vos prieš keletą savaičių. BMW “penktuko” galinius ratus suka šešių cilindrų 3.0/245 AG dyzelinis motoras, kurio sukimo momentas gniaužią kvapą – net 540 Nm. Sedanas 100 km/h greitį pasiekia vos per 6,3 s, vidutiniškai sunaudodamas 6,2–6,3 dyzelino 100 km kelio. Išties puikus galios ir ekonomijos derinys.
“Naująjį penktuką mes nevalingai lyginame ne su jo pirmtaku, o taip pat su visiškai nauju BMW “septintuku”. Tikrai nemažai dizaino ir techninių sprendimų BMW “penktukas” paveldėjo iš didesniojo savo brolio,” – į mūsų užuominą, kad 5 serijos BMW vizualiai atrodo gerokai sumažėjęs ir iš šono primena 3 serijos giminaitį, atsako A.Bagdonavičienė.
BMW 530d sedanas 100 km/h greitį pasiekia vos per 6,3 s, vidutiniškai sunaudodamas 6,2-6,3 litro dyzelino 100 km kelio
Per akis – ir silpnesnio “penktuko”
Balandžio viduryje su “Krasta Auto” vadove susitikome Vilniuje, netoli salono įsikūrusioje aikštelėje. Joje bendrovės klientai galėjo vienu metu išmėginti ne tik skirtingais varikliais “apginkluotus” naujuosius penktukus, bet ir juos palyginti su tiesioginiais konkurentais: Audi A6, Lexus GS ir E klasės Mercedes. Paklausta kokia eilės tvarka išrikiuotų šias keturias mašinas, ponia Asta tik nusišypsojo ir nieko neatsakė, bet pasiūlė patiems išmėginti naująjį bavarų darbą.
Prasukus kelis ratus uždaroje aikštelėje, tikrai nesinorėjo išlipti iš prabanga ir galia alsuojančios BMW 530d mašinos.
“Man visiškai pakaktų ir dyzelinio 520 ar 525 BMW sedano, nes dažnai išnaudoti visą 530d galią tikrai nelabai galima. Juk vos stipriau spustelėjus greičio pedalą, BMW 530d šauna į priekį kaip raketa. Taip sakau todėl, kad esu saugaus vairavimo šalininkė,” – pasakoja Asta. Moteris taip pat atvyrauja, kad jai imponuoja ir galimybė rinktis vieną iš keturių pakabos darbo režimų. Dažniausiai, vairuodama BMW 530d, A.Bagdonavičienė renkasi normalų režimą, bet nevengia pasirinkti ir sportinį.
Salone vyrauja prabanga ir sportiškumas
Paklausta, kokį kitą automobilį rinktųsi, jei tektų atsisakyti naujojo 5 serijos BMW, “Krasta Auto” salono vadovė atsakė, kad gražų. Tai veikiausiai būtų Alfa Romeo ar Maserati. Tačiau kol kas tokių minčių nekyla, nes širdis priklauso naujajam bavarų darbui