Suzuki Kizashi
Šio modelio pavadinimas japonų kalba reiškia preliudiją, nusakančią kažką nuostabaus. Pasak “Suzuki”, šis pavadinimas puikiai apibrėžia automobilio charakterį. Kizashi taip pat yra pirmasis šios japonų markės žingsnis į konkurencinį rinkos segmentą, kuriame iki šiol dominavo VW Passat, Opel Insignia ir Ford Mondeo modeliai. Nors naujokui ir bus sunku konkuruoti su minėtu trejetu užkariaujant Europos rinką, gamintojai vis tiek tikisi, kad Kizashi galės pritraukti tuos, kurie svarsto galimybes įsigyti Toyota Avensis, Mazda 6 ar Renault Laguna. Ar šie planai įgyvendinami?
Išorė ir vidus
Naujojo Suzuki forma graži ir dinamiška. Tokie elementai kaip platūs slenksčiai, 18 colių aliumininiai ratlankiai, galinis vadinamasis spoileris ir du chromuoti duslintuvo vamzdžiai dar labiau pabrėžia sportinį automobilio charakterį.
Viduje taip pat susidaro geras įspūdis. Priekinis skydelis gana įprastas (neturi jokių nereikalingų keistenybių) ir pagamintas iš geros kokybės medžiagų. Jo ergonomika nekelia jokių abejonių, tuo labiau kad daugumą mygtukų galima lengvai pasiekti, nes jie sumontuoti ant vairo. Beje, pagrindinis vairuotojo darbo įrankis reguliuojamas visomis kryptimis. Vairuotojo sėdynė turi gausybę reguliavimo galimybių, tad ant jos sau patogią padėtį ras bet kokio ūgio asmuo. Deja, nors sėdynės ir patogios, šoninis jų prilaikymas galėtų būti ir geresnis.
Chromuoti duslintuvo vamzdžiai pabrėžia sportinį automobilio charakterį
Variklis
Kizashi modelis bus siūlomas tik su vienu varikliu. Tai benzininis 2.4/178 AG agregatas, kuris garantuoja sportinę dinamiką ir saikingą apetitą degalams – vidutiniškai 7,9 l/100 km. Šis variklis dirba su sėkmingai suderinta šešių pavarų mechanine transmisija, pasižyminčia preciziška pavarų perjungimo svirties eiga ir tiksliu jungimu. CVT transmisija bus montuojama modelyje su keturiais varančiaisiais ratais, kuris rinkoje pasirodys šiek tiek vėliau.
Pakaba kietoka, o vairo sistema informatyvi. Tai leidžia dideliu greičiu įveikti posūkius, o jeigu vairuotojas padaro klaidą, gerai veikianti ESP sistema greitai (gal spėriai) ir tvirtai grąžina automobilį į reikiamą trajektoriją.
Išvada
Nekantriai laukiame modelio kainų. Vokietijoje Kizashi kainuoja beveik diem tūkstančiais eurų mažiau nei Toyota Avensis ir trimis tūkstančiais mažiau nei Mazda 6. Atsižvelgiant į idealiai sukomplektuotą mašiną, tai gana konkurencingas pasiūlymas. Kizashi trūkumas, be abejo tai, kad nėra dyzelinės modelio versijos.