Superautomobilių reputacija paprastai yra aiški ir nedviprasmiška: tai – degalų „rykliai“, kuriais važinėtis rekomenduojama pernelyg nenutolstant nuo degalinės. Tačiau „Porsche 918 Spyder“ superautomobilių segmento identitetą gali pakeisti radikaliai.
Iš tiesų, šio koncepcinio prototipo techninių charakteristikų statistika – šokiruojanti: maksimalus greitis – 323 km/h, o štai degalų sąnaudos – vos 3 litrai degalų 100 km (su galonu – 4,54 litro – degalų galima nuvažiuoti 151 km).
Su tokiais duomenimis „Porsche“ tampa vienu „žaliausių“ automobilių pasaulyje. Net ir garsiojo hibridinio „Toyota Prius“ apetitas, jį lyginant su „Porsche“ – ne visai padorus: 3,9 l / 100 km (su galonu degalų galima nuvažiuoti 116 km). Populiariausias Jungtinėje Karalystėje automobilis „Ford Fiesta“ 100 km „suvalgo“ 3,6 l degalų (su galonu degalų galima nuvažiuoti 126 km).
Bet grįžkime prie „Porsche 918 Spyder“. Turint omenyje beprecedentį šio modelio draugiškumą aplinkai, pribloškiamai atrodo ir kitos techninės charakteristikos. Pavyzdžiui, įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h – mažiau nei per 3 s. Taip spurtuoja toli gražu ne kiekvienas superautomobilių segmento egzempliorius.
Iš kur toks ekonomiškumas? Žinoma, padėkoti čia reikia naujai hibridinei sistemai su dviem elektriniais varikliais, kurie pagrindinio galios agregato – 4,6 l darbinio tūrio V8 variklio, generuojančio 570 „arklių“ – galimybes pastiprina papildomų 200 arklio galių „vitaminais“. Iš viso – 770 AG.
Planuojama, jog taupusis monstras prekyboje turėtų pasirodyti 2013-ųjų rugsėjį. Tiesa, jei automobilis draugiškas aplinkai, dar nereiškia, jog jis bus draugiškas ir piniginei. Prognozuojama, jog būsimiesiems automobilio savininkams už „Porsche 918 Spyder“ teks pakloti mažiausiai 1,5 mln. JAV dolerių.