6 serijos BMW Coupe
Automobilis su kietu stogu kainuoja 31 4000 litų mažiau už kabrioletą
Ankstesnio modelio bagažinės dangtis atrodė lyg pasiskolintas iš kito automobilio, dabar jo išvaizda kur kas elegantiškesnė
Kaip ir kabrioletą, kupė interjerą dizaineriai kūrė pagal naująjį markės stilių. BMW gamintojai yra pamišę dėl naujo informacinio ekrano, kuris dabar montuojamas į visus 6 serijos automobilius
Pamirškime buvusio vyriausiojo dizainerio Chriso Bangle drastiškus eksperimentus – apie jo kūrybą jau pakankamai daug niurzgėta. Senąjį 6 serijos Coupe iš pagarbos prisiminkime kaip stiprų charakterį turintį automobilį ir pasidžiaukime klasikine naujojo automobilio išvaizda.
Pristatytas vėliau nei kabrioletas kupė turi nuožulnią stogo liniją ir kur kas labiau primena tradicinį automobilį nei atviras modelis su vertikaliu galiniu stiklu. Žinoma, abu 6 serijos automobiliai pagaminti naudojant tą pačią bazę, vadinasi, ir kupė modelio atstumas tarp ratų didesnis 7,5 cm, be to, jis už pirmtaką taip pat 3,9 cm platesnis ir 0,5 cm žemesnis. Todėl jame yra daugiau vietos, o bagažinėje telpa 460 litrų, t.y. 10 litrų daugiau nei senajame. Vietos bagažinėje pakanka trims golfo krepšiams – tai neoficialus BMW automobilių bagažinės tūrio matavimo dydis.
Coupe automobilis komplektuojamas su dviem benzininiais varikliais, turinčiais tiesioginį įpurškimą. Pasak gamintojų, nepaisant didesnio naujų motorų galingumo, 640i modelio šešių cilindrų ir 650i modelio aštuonių cilindrų V8 variklis su dviem turbinomis sunaudoja ne daugiau nei senojo 6 serijos BMW. Geras degalų sąnaudas užtikrina ir aštuonių laipsnių automatinė greičių dėžė, taip pat “ECO PRO” režimas, kai pavarų dėžė ir variklis dirba itin ekonomiškai. Tiesa, šis režimas yra tik 640i modelyio įrangos dalis.
Gausi įranga
Naujuosius 6 serijos modelius BMW siūlo su gausia įranga – juose įmontuoti energiją taupantys tolimųjų ir artimųjų, į posūkius reaguojančių šviesų, priešrūkinių ir galinių lempų LED žibintai. Automobilis komplektuojamas su standartine “BMW iDrive” sistema, taip pat yra “BMW ConnectedDrive” funkcija, su spalvotu prieš vairuotojo akis ant stiklo esančiu ekranu, BMW naktinio matymo funkcija ir automobilio statymo pagalbininkas. Baziniai modeliai komplektuojami su amortizatoriais, kuriems galima parinkti sportinį arba komfortinį darbo režimą. Papildomai galima užsisakyti ir prie važiavimo sąlygų prisitaikančią visiškai naują važiuoklę. Automobilis turi dinamiško vairavimo (“Drive Dynamic Control”) sistemą ir EPS (“Electric Power Steering” – elektra valdomas vairo stiprintuvas) su papildoma aktyvaus vairavimo (“Active Steering”) funkcija.
Išvada
Modelis dabar atrodo daug geriau: trečios kartos 6 serijos BMW vėl spinduliuoja ankstesnių metų elegancija. Niekada nekilo klausimų dėl gamintojo techninės kompetencijos, bet dėl gausios papildomos įrangos naujasis automobilis dar labiau pabrango.