"Veido" archyvas
Jokių abejonių: mūsų vaikams elektromobiliai bus toks pat savaime suprantamas dalykas, kaip mums mobilieji telefonai. Todėl “Nissan” jau dabar savo reklaminę strategiją orientuoja ir į busimąją kartą. www.nissan-zeroemission.com/EN/KIDS/ tinklapyje rodomas komiksas, kuriame mažyliams pristatomos ir aiškinamos naujųjų technologijų teikiamos vertybės. Tuo pačiu “lyg tarp kitko” reklamuojamas ir Nissan Leaf.
- Kuro elementų, kaip srovės tiekėjo elektromobiliams, kurie nuvažiuoja ilgus atstumus, kaina iki 2015 metų turėtų kristi 75 procentais. Taip tvirtina “General Motors” konstruktorių biuro tyrėjai. Pagyvensime – pamatysime.
- Prieš ketverius su puse metų pasirodžiusiam dokumentiniam filmui “Who killed the electric car?” (“Kas nužudė elektromobilį?”) kuriamas tęsinys “Revenge of the electric car” (“Elektromobilio kerštas”), kuris ekranuose pasirodys šių metų pavasarį. Pagrindiniai dokumentinio-vaidybinio filmo veikėjai bus “Tesla” bosas Elonas Muskas,
Daugiau šia tema: