Toyota ir Ford
Dvi širdys vietoj taupaus dyzelinio variklio – Detroite pristatyti pirmieji hibridiniai Toyota ir Ford vienatūriai.
Hibridinis automobilis jau nėra egzotiškas vienišius: Detroite pirmą kartą pristatyti vienatūriai, taupantys degalus. Vienas jų yra “Toyota” koncerno kūrinys. Tekančios saulės automobilių gamintojai pristato Prius V. Modelio technika paimta iš dabartinio Prius automobilio, bet kėbulas ir salonas yra nauji. Gerai žinomą pavadinimą pakildžiusi V (Versatility – anglų k. universalumas) raidė pabrėžia šio modelio salono transformavimo galimybes. Galines automobilio sėdynes galima stumdyti ir nulenkti atskiromis dalimis, taip pat galima nulenkti ir priekinio keleivio sėdynę.
Prius vienatūris dabar dar modernesnis, be to, jis aukštesnis ir siauresnis nei hečbekas. Autmobilis ištįso iki 4,62 m ilgio
Benzininis 1,8 litro variklis turi 99 AG, elektrinis variklis – 82 AG ir 207 Nm sukimo momentą. Bendra variklių galia –136 AG.
Mažasis šeimyninis vienatūris 100 km vidutiniškai turėtų sudeginti 5,9 l degalų (sedanas – 4,7 litro). Jungtinėse Valstijose Prius V bus pradėtas pardavinėti vasaros pabaigoje, o Europoje jis pasirodys po metų.
Prietaisų skydelis su skaitmeniniais rodmenimis ir dideliu užvedimo mygutku
“Ford” koncernas taip pat pristatė C-Max hibridinį vienatūrį, kuris į Europą turėtų atkeliauti 2013 metais. Geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis pasižymintis penkiavietis automobilis gali riedėti varomas vien tik elektra, o su pilnu degalų bakų įveikti iki 800 kilometrų. Tiek pat nuvažiuoja ir visiškai hibridinis Ford C-Mac Energi automobilis, kurio akumuliatoriai įkraunami iš elektros tinklo.