Elektroninėse parduotuvėse perka jau kas ketvirtas internetu besinaudojantis lietuvis. Pasak elektroninės parduotuvės imk.lt direktoriaus Jurgio Gylio, paklausiausi pirkiniai internetinėje erdvėje yra bilietai į renginius, teatrą, kiną, taip pat lėktuvų bilietai.
Pernai žiniasklaidos ir rinkos tyrimų bendrovei „TNS LT“ atlikus apklausą paaiškėjo, kad 37 proc. vartotojų, perkančių internetu, elektroninėse parduotuvėse įsigyja bilietus. Antroje vietoje pagal paklausą – drabužiai, batai ir aksesuarai. Šiuos daiktus perka 24 proc. internautų. Vakarų Europos šalyse šios prekių grupės taip pat populiariausios.
„Anksčiau lietuviai dažniausiai pirkdavo elektronikos prietaisus, televizorius, buitinę techniką – prekes, kurių įsigijimą reikia planuoti iš anksto. Dabar jau įprato internetu įsigyti ir kasdienio vartojimo prekių. Vis dažniau lietuvio prekių krepšelyje atsiduria kvepalai, kosmetika, namams ir kasdienei buičiai skirtos prekės“, – atkreipia dėmesį Lietuvos elektroninės prekybos asociacijos prezidentas Dainius Liulys.
J.Gylys pastebi, kad vienos paklausiausių išlieka ir buitinės technikos prekės. Jos ypač populiarios tarp gyventojų iš mažesnių miestų, kuriuose nedaug buitinės technikos salonų, o ir juose mažas pasirinkimas. Be to, J.Gylio žodžiais, žmonėms svarbu, kad užsisakius, tarkim, šaldytuvą ar skalbimo mašiną nereikia rūpintis daikto atvežimu į namus.
Beje, lietuviai dažnai internetu užsisakinėja ir prekių vaikams bei ėdalo gyvūnams. Na, o rečiausiai mūsų šalies pirkėjai elektroninėje erdvėje renkasi interjero prekes, telefonus bei maistą.