Beveik visą antrąją sausio savaitę Las Vegase vyko tradicinė vartotojų elektronikos paroda „CES 2012“, kurioje šiais metais savo produktus pristatė daugiau nei 3 tūkst. gamintojų ir kurioje apsilankė apie 140 tūkst. lankytojų.
Šių metų parodoje daugiausiai dėmesio sulaukė trys produktų grupės – televizoriai, planšetiniai kompiuteriai bei ypač ploni nešiojamieji kompiuteriai, vadinamieji „ultrabook“.
Televizorių gamintojai šiemet nebeakcentavo trimačio vaizdo. Šių dienų mados klyksmas – ypač kontrastingi didelės įstrižainės (55 colių) ir ploni (apie 4 mm storio) organinių šviesos diodų (OLED) televizoriai, kuriuos pristatė LG bei „Samsung“. Televizoriaus prieiga prie interneto jau paseno – šiemet pasirodys vis daugiau judesiais ir balsu valdomų ekranų.
Planšetinių kompiuterių parodoje šiais metais kur kas mažiau nei pernai, kai buvo pristatyta ištisa lavina nekokybiškų „iPad“ klonų. Tačiau dabar gamintojai visą dėmesį kreipia į įrenginių kokybę bei nedidelę kainą – šią strategiją padiktavo neseniai pasirodžiusi „Amazon Kindle Fire“ planšetė.
O štai bendrovė „Intel“ toliau skatina „ultrabook“ madą – lengvus ir plonus nešiojamuosius kompiuterius, kurie gali tapti atsaku „Apple“ gaminamiems superploniems „Macbook Air“. Tokius įrenginius pristatė beveik visi nešiojamųjų kompiuterių gamintojai ir net jų įprastai negaminanti LG.
Sulėtėjęs ekonomikos augimas privertė peržvelgti iki šiol daugumos gamintojų propaguotą strategiją, kai pirkėjas buvo skatinamas kas dvejus trejus metus pirkti vis naują produktą. Šiemet vis daugiau gamintojų siūlo pasitelkus programinę įrangą atnaujinti ir papildyti savo gaminių galimybes.