2010 Spalio 30

Iveco Massif

Itališkas Defenderis

veidas.lt

"Veido" archyvas

Grupių formų Massif atrodo grėsmingai

Prieš porą metų “Iveco” pristatė naują visureigį Massif. Tai išskirtinės išvaizdos modelis, pasižymintis stulbinančiai grubiu važiavimu ir beribėmis pravažumo savybėmis.

Italų kompanija “Iveco” mums puikiai žinoma kaip sunkvežimių gamintoja. Tačiau ji bando atakuoti ir lengvųjų automobilių teritoriją. Tiesa, su labai specifiniu modeliu ir… nelabai sėkmingai. Massif pagrindu tarnauja Land Rover Defender modelis, pasižymintis tvirta konstrukcija ir brutalia išvaizda. Beje, prie Massif dizaino patobulinimų prisidėjo pats Giorgetto Giugiaro, tiesa, grubaus modelio esybės jis net nesistengė pakeisti. Ir teisingai, nes tokie modeliai kaip Defender ir yra vertinami už išskirtinumą. Su Massif tikrai išsiskirsi ir ne vien todėl, kad šio modelio automobilių beveik nesimato keliuose. Grėsminga kampuota dėžė tarp daugumos nulaižytų lašo formos modelių traukia žvilgsnį tarsi magnetas.

Vidus

Salonas, kaip ir išorė, grubaus, minimalistinio stiliaus. Maloniai stebina sėdynės, kurios gražiai atrodo ir yra gana patogios. Tiesa, ilgesnių kojų savininkams prie vairo bus sunkoka patogiai įsitaisyti, nes trūksta sėdynių reguliavimo galimybių, bet… nereikia turėti ilgų kojų (aišku, juokaujame). Automobilio gale erdvu ir pakanka vietos kojoms.

Prietaisų skydelis paprastas, suprantamas ir patogus. Truputį neharmoningai atrodo į asketišką vidų sumontuota audio aparatūra su navigacijos sistema, bet jei jos nebūtų, tuomet būtų galima burbėti, kad jos nėra. Stebina tai, jog ant galinių sėdynių galima patekti tik lipant per užpakalines dureles. Toks laipiojimas atrodo juokingai, nebent įsivaizduoji, jog tai savotiška pramoga.

Variklis

Į Massif montuojamas “Iveco” turbodyzelinis variklis su “Common-Rail” sistema, kuris komplektuojamas su šešių bėgių greičių dėžė. Šio motoro galingumas 146 AG, maksimalus sukimo momentas – 350 Nm. Variklis yra gana triukšmingas, tačiau neblogai suderintas su šešių bėgių mechanine greičių dėže. Pirmas bėgis trumpas, naudojamas tik pajudėti iš vietos ir sunkiai įveikiamoje oje bekelėje. Važiuojant greitkeliais trūksta ilgesnio šešto bėgio – variklio galimybės leidžia, o dėžė “pasibaigia”.

Pakaba – lingės ir amortizatoriai – suderinti labai grubiai. Važiuojant per nelygumus abi ašys elgiasi nors ir skirtingai, bet vienodai “kolūkietiškai”. Galinė ašis tiesiog šokčioja visus nelygumus perduodama keleiviams.

Išvada

Vyriškas modelis. Ir atrodo vyriškai, ir vairuoti jį gali tik sunkumų nebijantys vyrai. Aišku, Iveco Massif – nišinis modelis. Didžiausia tikimybė, kad jis bus naudojamas kaip specialaus transporto atstovas. Jo paskirtis gali būti labai įvairialypė – Massif galima perdaryti į modelį, skirtą energetikams, miškininkams, ugniagesiams, kariuomenei…

Žodžiu, ji gali būti naudojamas visur, kur reikia gero pravažumo. “Iveco” tikisi, kad jiems pavyks įtikti ir privatiems klientams. Medžiotojai, žvejai ir ekspedicijų mėgėjai gali drąsiai rinktis šį modelį – važiavimo savybės atitinka jų pomėgius. Tik štai kaina gana kandžiojasi…

"Veido" archyvas
Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...