Nuosavu automobiliu į darbą, studijas ar poilsines keliones vykstančių lietuvių keliuose tyko įvairūs pavojai. Vardijant nemalonių atsitikimų sąrašą, be avarinių situacijų, derėtų nepamiršti ir mašinos raktelių pametimo, degalų pasibaigimo ar vertėjo paslaugų, patekus į avariją užsienyje. Apklausa parodė, kad dauguma tautiečių tokiais atvejais kviečiasi draugus, o techninę pagalbą kelyje įvardija kaip prabangą.
Apklausoje dalyvavo 54 % vyrų ir 46 % moterų, kurių dauguma priklausė 18–25 ir 30–40 metų amžiaus kategorijoms. Kone pusė jų tikino, kad per savo vairavimo praktiką yra bent kartą užgesę pusiaukelėje dėl pasibaigusių degalų. O daugiau nei trečdalis respondentų nurodė bent kartą pametę arba mašinoje užtrenkę automobilio raktelius. Visgi didžiausia dalis, 74 % respondentų, teigiamai atsakė paklausti, ar yra patekę į avarinę situacija.
„Netikėčiausia buvo tai, kad daugiau nei pusė apklaustųjų nurodė pagalbon pirmiausia kviečiantys draugus. Į klausimą, kodėl nepasitikima techninės pagalbos centrais, vyrauja vienas atsakymas – tai kainuoja ir tikrai ne pigiai, –pasakoja įmonės „Edrauda“ vadovė Rima Kazlauskaitė. – Manau, tai yra kiek pasenęs požiūris. Susilaužius koją svečioje šalyje, už gydymą taip pat tektų pakloti nemažus pinigus, bet dėl to žmonės neatsisako slidinėjimo Slovakijos kalnuose. Juk visada galima turėti tvirtą užnugarį, kuomet visus galimus nesklandumus padengia draudimo kompanija.“
Tiems, kurie nelaimės akivaizdoje labiausiai pasitiki draugais ir aplinkiniais, R. Kazlauskaitė primena apie paslaugą „Pagalba kelyje“, kurią „Edrauda“ puslapyje galima įsigyti atskirai nuo draudimo: „Tai tarsi saugumo garantas keliaujant Lietuvos ir Europos keliais. Visa tai jungia tiek informacinę pagalbą telefonu, automobilio transportavimą, pakaitinės transporto priemonės išdavimą, tiek nakvynę viešbutyje. Visų privalumų neišvardysiu, bet pastebėjome, kad visuomenę labiausiai žavi dvi, atrodo, ne pačios svarbiausios paslaugos – degalų ir pamestų raktelių atvežimas.“