Nissan Juke
“Nissan” paskelbė savo mažojo SUV modelio Juke kainas. Automobilis, kuris kainuos nuo 53 tūkst. Lt, Lietuvoje pasirodys spalio mėnesį.
Išskirtinis dizainas
Išskirtinio dizaino mažasis SUV turėtų patikti jaunimui ir dailiosios lyties atstovėms
Priekinės dalies akcentai: įleisti išraiškingi apvalūs žibintai ir sparnų viršuje virš priekinių ratų sumontuoti glotnių formų gabaritinių šviesų žibintai. Gale puikuojasi tvirto ir dinamiško automobilio įspūdį sudarantys sportiškų gyvybingų formų žibintai, kurie primena 370Z modelio žibintus. Originali ne tik šio automobilio išorė, bet ir vidaus dizainas – salone daug patrauklių ir įdomių detalių. Centrinės konsolės įkvėpimo šaltinis – motociklo degalų bakas. Dviratės transporto priemonės temą plėtoja ir rodmenų ciferblatų skalės bei jų apvadai. Bagažinės talpa – 251 litras.
Juke vidus stilingas kaip ir jo išorės dizainas
Modeliuose su dviejų varančiųjų ratų sistema įrengta dėtuvė po grindimis. Nulenkiamos galinės sėdynės dalijamos 60:40 santykiu. Komplektacijų Europos rinkai galimybės: “Visia”, “Acenta”, “Tekna” ir dar nemaža aksesuarų spektro pasiūla. Į visų modelių standartinės įrangos sąrašą įeina šešios saugos oro pagalvės, ESP, oro kondicionierius ir CD/radijo imtuvas. Brangesnių komplektacijų sąraše yra klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera, palydovinės navigacijos sistema “Nissan Connect” ir viena naujovė – dinamiška kontrolės sistema, kuri leidžia vairuotojui reguliuoti dinamines funkcijas pagal savo poreikius. Atitinkamos pradinės visų komplektacijų kainos: “Visia” – 52 990 Lt, “Acenta” – 56 990 Lt, “Tekna” – 61 990 Lt.
Varikliai
Juke bus montuojamas visiškai naujas 1.6 benzininis variklis su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi. Jo galia siekia 190 AG, o sukimo momentas – 240 Nm. Taip pat siūlomas 1.6 benzininis motoras be turbokompresoriaus (galia – 117 AG, sukimo momentas – 158 Nm) ir 1.5 dCi dyzelis (galia – 110 AG, sukimo momentas – 240 Nm). Benzininis 1.6 variklis su turbokompresoriumi ir dviejų varančiųjų ratų sistema komplektuojamas su šešių pavarų mechanine transmisija, o “Nissan” transmisija “XTRONIC CVT”, turinti šešių pavarų mechaninį režimą, bus montuojama į visus prabangesnės komplektacijos modelius su keturių varančiųjų ratų sistema ir benzininiu varikliu su turbokompresoriumi. Benzininis 1.6 l variklis be turbokompresoriaus gali būti komplektuojamas su penkių pavarų mechanine arba atnaujinta “XTRONIC CVT” transmisija, o 1.5 dyzelis – su šešių pavarų mechanine transmisija.
4X4
Galingas benzininis variklis komplektuojamas su naujosios kartos “Nissan” visų varančiųjų ratų sistema “ALL MODE 4×4-i” su sukimo momentą nukreipiančia technologija. Ši sistema užtikrina didesnį stabilumą ir manevringumą, todėl automobilį smagiau vairuoti, be to, jis yra dinamiškesnis kelyje: darant posūkį, sukimo momentas nukreipiamas į galinių ratų “išorę”, tad mašina lengviau ir greičiau įveikia posūkius. Juke modeliai su dviejų varančiųjų ratų sistema bus gaminami Didžiojoje Britanijoje esančioje “Nissan” gamykloje netoli Sanderlendo (JK) kartu su Note, Qashqai ir Qashqai+2 automobiliais, o versijos su keturiais varančiaisiais ratais – gamykloje Opamoje (Japonija). Naujojo Juke kaina Lietuvoje bus nuo 52 990 Lt.
Nissan Juke ant renault Clio ir Nissan Micra platformos
Išvada
Juke labai naujoviškas automobilis. Galima sakyti, kad tai itin drąsus žingsnis, bet manome, kad tikrai sėkmingas.
Automobilis patiks jaunimui ir dailiosios lyties atstovėms. Nepaisant visokių stereotipų, juo važiuoti smagu ir rimtiems vyrams. Galingiausias benzininis variklis džiugina savo dinamika, o norintys sumažinti išlaidas už degalus, gali rinktis ekonomišką dyzelinį variantą.