VW Tiguan
VW nauju drabužiu apvilko savo geriausiai parduodamą modelį ir Ženevos automobilių parodoje išvydome atjaunintą Volkswagen Tiguan.
Sausio pabaigoje “Volkswagen” koncernas paskelbė, kad 2015 metais rinkoje pasirodys populiaraus šio gamintojo SUV antroji karta. Naujame automobilyje bus naudojami septintos kartos Golf elementai, jis bus dinamiškesnis ir sportiškesnis. O štai Ženevos automobilių parodoje išvydome atnaujintą pirmos kartos Tiguan modelį. Tiesa, pirmosios jo nuotraukos ir oficiali informaciją apie atnaujintą SUV buvo išplatinta likus mėnesiui iki šios parodos.
Kodėl taip nutiko? Tiesiog gamintojas iš Volfsburgo neturėjo kito pasirinkimo – itin paklausaus Vokietijoje Tiguan modelio atsargos sandėliuose ištirpo ir automobilių liko vos vienas kitas. Todėl buvo nuspręsta kuo skubiau atskleisti atnaujinto SUV išvaizdą ir… pradėti priiminėti užsakymus. Vokietijoje pirmi automobiliai savo pirkėjus pasieks jau kovo mėnesį, o Lietuvoje jų tikimasi sulaukti birželį.
Automobilis nebrangs
Susidomėjusiems atnaujintu Tiguan turime gerą žinią: Vokietijoje atjaunintas automobilis kainuoja tiek pat, kiek ir senasis. Šioje šalyje jau dabar galima užsisakyti bazinį modelį už 24 175 eurus. Tikimės, kad jis nebus brangesnis ir Lietuvoje.
VW koncernas, kaip įprasta, neišdrįso eksperimentuoti su dizainu ir vėl panaudojo išbandytus sprendimus.
Vadovaudamiesi devizu “geresnis yra gero priešas” Tiguan dabar turi naują veidą, kuris primena Golf VI – plačias, chromuotas oro groteles ir į akis krintantį didelį VW logotipą. Žibintai su integruotomis artimosiomis LED šviesomis dabar primena vyresniojo brolio Touareg “akis”. Be išvaizdos pakeitimų kompanija nusprendė šiek tiek patobulinti ir įrangą: į atnaujintą Tiguan montuojamos naujos pagalbinės sistemos, pvz., automobilio statymo pagalbininkas, kuris pats pastatys mašiną aikštelėje. Pakeisti ir varikliai – dabar jie bus ne tik taupesni, bet ir ekologiškesni. Juose naudojama “BlueMotion” technologija leidžia pasiekti ir net visu litru mažesnes vidutines degalų sąnaudas. Trys iš septynių Europos rinkai siūlomų variklių – visi jie keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo turbokompresoriniai – Tiguan variklių gamos naujiena. Keturi benzininiai TSI motorai pasiekia nuo 90 kW/122 AG iki 155 kW/210 AG.
Trijų dyzelinių TDI variklių galios diapazonas siekia nuo 81 kW/110 AG iki 125 kW/170 AG. Papildomai naujajam Tiguan galima užsisakyti septynių laipsnių dviejų sankabų DSG greičių dėžę.
Išvada
Tiguan yra VW bestseleris, taigi nieko stebėtino, kad atnaujinto modelio išvaizda labai daug nepakito. O štai variklių gamos atnaujinimas bus itin naudingas – jie sudegina mažiau degalų, yra dinamiškesni, tad tai turi pritraukti dar daugiau atnaujinto Tiguan pirkėjų. Be to, labai tikimės, kad ir Lietuvoje atnaujinto automobilio kaina liks tokia pati.